Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Duntoffla skrev 2008-08-13 17:07:18 följande:
    Men åh vilken goding!Tack! *lägger tillbaka de grå byxorna i kundvagnen*

Vår tråd är lika bra som alltid. Den hjälper en alltid att shoppa mer
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-08-13 17:08:53 följande:
    hehe, vet inte om jag ska säga sorry eller varsågod för hjälpen liksom
    *asg* Då har du många att be om förlåtelse till
    Jag försöker fortfarande övertala min kära sambo om bombom (ja Malmö säger jag ju till honom ) på fredag, haha.

Alltså min sambo är så rolig, jag måste bara berätta. Han är ganska väck på det här med när barn klarar olika saker, men man tycker ju att hon borde lärt sig lite efter Milo. Igår var våra vänner här och fikade med deras son på 8 (!!) veckor. När vi ska sätta oss och fika säger min sambo "JEssica hämtar du dynan till barnstolen?" (Matstolen då alltså..). Ehhh va? Varför det? sa ju jag såklart. "Ja så Filip kan sitta där".
    8 veckor liksom Åh man får ju skämmas!!
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-08-13 17:20:59 följande:
    haha men vaddå kan inte bebisar sitta i barnstol från dagen de föds dom är för roliga ja, till bombom måste ni... han trodde dessutom att de skulle få en molo leverans till senast fredag
    OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! *tjatar lite till*
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2008-08-13 17:17:39 följande:
    Haha...man glömmer fort!
    loveliva skrev 2008-08-13 17:19:31 följande:
    Hahaha Karlar
    Buttelina skrev 2008-08-13 17:20:59 följande:
    haha men vaddå kan inte bebisar sitta i barnstol från dagen de föds dom är för roliga ja, till bombom måste ni... han trodde dessutom att de skulle få en molo leverans till senast fredag
    Haha ja tur en annan har lite vett i skallen liksom

ÅÅÅ söta Hilda med stora gapet, hihi!
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2008-08-13 17:26:56 följande:
    Men åhhh Hilda-sötisen då!Och fina Milo i svart/vitt! Jättefint och lite ovanligt att se honom i annat än turkos och grönt
    Jag vet! har varit på väg att byta på honom flera ggr idag, tycker det ser så trist ut... Nu läckte blöjan iaf så jag fick äntligen byta till rymdsuiten

Nu har jag beställt me and i plyschbyxorna med, kunde inte låta bli
  • Tjollabolla
    nikki2006 skrev 2008-08-13 20:29:16 följande:
    men gud vad overallen jag vill ha har blivit dyr. regnbågen har hoppat från 1200 till 1500 kr
    Oj! Så dyrt! Det är dom inte värda faktiskt, bara för att det står molo på den... Men åh dom är ju så fina. Kom fram till att Milo inte kan ha sin i år, men min kusin som är 4 år kan nääästan ha den, så den kommer passa Milo nästa vinter. Den får vänta tills dess... Jag som längtat så...

Jag blir oxå knäpp på fl, detta är första gången jag kommer in på flera timmar! Igårkväll kom jag inte in på hela kvällen. Vad betalar man för egentligen?!

Gosmamman: Oj vad spännande! och vad fort det gått! Hoppas det går bra att prata med din sambo, men det gör det säkert. Bättre med en utbildning än att hoppa in som vikarie, iaf i längden ju.

Åh imorgon ska jag iväg med nya jobbet en hel dag. Så nervös. Känner ju inte en kotte och vet inte hur jag ska hitta till konferanscentret vi ska vara på... *suck*
    Vi passar min kusin på 4 år ikväll och hon traggar oavbrutet! Milo försöker sova men det går inte, hon är såå högljudd och Milo bara gnäller och är trött. *zzzz*
  • Tjollabolla
    Zvartaliljan skrev 2008-08-13 20:27:12 följande:
    Ja vi mår bra. Eller ja...Maia mår bra iaf. Jag väntar på tid för magnetröntgen av min tunntarm och ultraljud av galla och lever efter att jag dragits med ett hemskt illamående följt av huvudvärk och yrsel nu i flera månader utöver min normala irriterade mage. I söndags svimmade jag och då drogs det igång en massa undersökningar...men just nu för tillfället mår jag rätt bra iaf. Bara lite trött o slö.Hur är allt med er då?
    Oj... Hoppas allt går bra! Kul att se er igen
  • Tjollabolla
    nikki2006 skrev 2008-08-13 20:39:48 följande:
    Nej 1200 var faktiskt min gräns. Surt för jag hade precis fått gubben att vilja ha en overall och betala det mesta men 1500 kommer han aldrig gå med på och jag är faktiskt inte villig att lägga så mycket heller. Synd det får bli någon annan overall.
    Näe det är ju verkligen att ta i.... Synd, tror dom själva förlorar på det i längden. 300 kr höjning är ju mkt pengar! Men jag undrar hur deras babyoverall är? Om den står emot vatten och så oxå? Den fanns ju upp till 92, men den var långt ifrån lika snygg som dom andra..
  • Tjollabolla

Godmorgon! Först ut, helt otroligt. Skulle bara säga hej, nu ska jag iväg och träffa mina nya kollegor. Nervös. Dessuotm vara ifrån Milo hela dagen, det har jag aldrig varit.... Men men han är ju med sin pappa, men ÄNDÅ! Jjaja, hörs ikväll!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10