nikki2006 skrev 2008-08-13 20:29:16 följande:
men gud vad overallen jag vill ha har blivit dyr. regnbågen har hoppat från 1200 till 1500 kr
Oj! Så dyrt! Det är dom inte värda faktiskt, bara för att det står molo på den... Men åh dom är ju så fina. Kom fram till att Milo inte kan ha sin i år, men min kusin som är 4 år kan nääästan ha den, så den kommer passa Milo nästa vinter. Den får vänta tills dess... Jag som längtat så...
Jag blir oxå knäpp på fl, detta är första gången jag kommer in på flera timmar! Igårkväll kom jag inte in på hela kvällen. Vad betalar man för egentligen?!
Gosmamman: Oj vad spännande! och vad fort det gått! Hoppas det går bra att prata med din sambo, men det gör det säkert. Bättre med en utbildning än att hoppa in som vikarie, iaf i längden ju.
Åh imorgon ska jag iväg med nya jobbet en hel dag. Så nervös. Känner ju inte en kotte och vet inte hur jag ska hitta till konferanscentret vi ska vara på... *suck*
Vi passar min kusin på 4 år ikväll och hon traggar oavbrutet! Milo försöker sova men det går inte, hon är såå högljudd och Milo bara gnäller och är trött. *zzzz*