Inlägg från: Lina med Liten |Visa alla inlägg
  • Lina med Liten

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Angelinah skrev 2008-07-28 22:47:29 följande:
    Go kväll Thea o mamman
    god kväll! som tur är så är det bara jag som är vaken Theas mage har helt havererat.... *tvätta tvätta tvätta*
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Angelinah skrev 2008-07-28 22:50:57 följande:
    Men då   e hon dassig lilla stumpan?
    Ja dassig är nog milt uttryck för henne... Det är vidrigt dåligt.... Men hon är lika pigg o glad för det.
    loveliva skrev 2008-07-28 22:50:26 följande:
    Usch då Låter inte bra...Hoppas det blir bättre väldigt snart!
    Hoppas det jag med... pratade m barnläkare idag..men det blev jag ju inte så mycket klokare av. Jag gör ju redan det jag kan göra...

Ser dock en liiiiten strimma av hopp då hon inte bajsat på hela kvällen nu...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    lillronya skrev 2008-07-28 22:55:35 följande:
    Åh äntligen lite folk i tråden!Sitter här med alldeles kruppig Anjelin.
    Usch då! Hoppas på bättring där med!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Angelinah skrev 2008-07-28 22:56:22 följande:
    Oj då!! Men bra hon e pigg o gla iallafall   *kryapådigkram* från oss
    Ja helt ofattbart pigg. Vi sprang ner t affären och tillbaka idag (vill inte ha tragedi där). På vägen så passerar vi ÖF 2 gånger och Thea satt i vagnen o ropade gunga, gunga gunga.... hur hemsk tror ni jag kände mig då. Vi som nästan alltid stannar på vägen och gungar lite.. 
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Är det ngn (typ du angelinah) som har bild på de omtalade kläderna fr Kappahl? Nyfiken så jag kan dö....

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    alex 07 skrev 2008-07-28 23:03:53 följande:
    Finns ju i Lindex BT
    måste jag leta rätt på den nu också
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Angelinah: men TACK! Oj så fina.... snyggare än Po.ps nya... den är rätt tråkig tycker jag

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Angelinah: ja jag ser ju detta!! Måste nog ta ut prutthögen i morgon om hon håller samma form som ikväll... Eller övertala gubben o komma hem i tid...

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Angelinah skrev 2008-07-28 23:13:08 följande:
    Men dom smakar gott  
    mmmm rökta ska de vara de små liven
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Angelinah skrev 2008-07-28 23:16:36 följande:
    Ja, köp dom!! Riktigt prisvärda faktiskt    Hälsa Thea att hon ska hålla igen en så där 30 minuter i morrn, för Idas mamma tycker hon ska köpa landskapskläder
    ska meddela henne detta
    På tal om inget alls... (jo Po.p kanske) Thea fick den söta tunikan m blommor (svart botten) och randiga lånkisar av en kollega i helgen... Hon tycker det stod Thea på dem när hon gick förbi skyltfönstret. Så gulligt av henne. Det va VERKLIGEN oväntat då vi inte känner varandra så väl utanför jobbet...
    **Älskade lilla Thea**
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10