Inlägg från: Lina med Liten |Visa alla inlägg
  • Lina med Liten

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Angelinah skrev 2008-08-01 13:20:32 följande:
    Tyckte mina 23:0r va rätt små åxå faktiskt... Dom kommr inte räcka länge *snyft*
    Vet inte om jag kanske ska köpa fodrade sen. Och undra om de är lika små...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Angelinah skrev 2008-08-01 13:26:19 följande:
    Hm.. ja du... nästa molonöbbelinköp ska jag göra i affär, måste prova och mäta ordentligt!!
    Jag vet ingen i gbg som har dem... Om ngn vet så tipsa gärna i min inkorg Minishop & gula hästen har inte iaf
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

God kväll!! *tuffar in sent som vanligt*

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Förlåt men jag måste ställa en OT fråga.... Ngn som haft mindre barn m helkörd mage?? Thea har haft diarré nu sen en vecka tillbaka. Jag får inte stopp på det. Hon får "snällis" kokt mat, majsvälling... Ngn som vet ngt som har en "stoppande" effekt som jag kan ge. Har pratat m sjukvården 2 gånger och de säger att jag ska vara lugn så länge hon inte är allmänpåverkad... Men alltså hon är inne på sin 8e dag nu!

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    jompa skrev 2008-08-02 21:59:49 följande:
    Nä tjejer nu måste jag nog lämna er för sängen. Får även säga på återseende om några dagar när vi är hemma igen från Gotland. Då hoppas jag fler nyheter dykt upp.Ha det gott och shoppa lugnt...........NOT
    Ha så jätteskönt på gotland! där e ju så mysigt!!!
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    SmillaMilla skrev 2008-08-02 22:03:36 följande:
    banan, blåbär är ju stoppande.
    banan hjälper inte... blåbär hatar hon
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    alex 07 skrev 2008-08-02 22:07:22 följande:
    Min dotter var visserligen äldre när hon hade diarée i 2 veckor. Ris var det som funkade för oss, hon blev mätt och det stoppar.
    ska prova mer ris då kanske... Hur gammal va hon då?
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten

Isold: hon har inte ätit nga mjölkprodukter alls de senaste dagarna. Innan dess fick hon lite flytande smör/rapsolja till sin mosade potatis.

**Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    Preggi skrev 2008-08-02 22:21:11 följande:
    Usch, vad jobbigt för er! Hoppas hon kryar på sig nu. Har hon tappat en massa vikt? Hon är väl tunn i sig från början?
    har inte vägt henne än (vågar knappt) men hon ser lite smalare ut om magen...
    **Älskade lilla Thea**
  • Lina med Liten
    gosmamman skrev 2008-08-02 22:28:08 följande:
    Väg henne inte om inte bvc säger åt dig att göra det. Du ororar dig bara i onödan om du ser att hon gått ner lite (vilket hon säkert har).Får hon i sig vätska och näring och allmäntillståndet inte är påverkat så hon är pigg och inte sover mer än vanligt så är det nog ok.När det är varmt så är det rätt vanligt att barn äter lite dåligt och blir lösa i magen.Jag är ju ingen expert men detta skulle kunna vara en naturlig förklaring.
    Hon dricker jättebra och sover precis som vanligt...
    **Älskade lilla Thea**
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10