Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Hej igen. Tillbaka efter inskolningen... Gick bra idag med, han sover gott nu..

Chefen ringde. Kan ju lätt säga att jag inte ser fram emot att jobba. Jag bad dom lösa nån eftermiddag för att jag har ALLA eftermiddagar. Vad gör dom? Lägger in mig 13-16 VARJE fredag istället så jag får ÄNNU en eftermiddag!!! Jag är så j*vla ledsen och vill verkligen inte börja jobba.

.?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Lina med Liten skrev 2008-08-19 12:11:28 följande:
    Skitchef! Finns det ingen annan lösning? Annan förskola?
    Tydligen finns det ingen annan lösning. Jag kommer ju ALDRIG ställa upp för dom om det behövs iaf, det är ju en sak som är säker. Nytt jobb ska jag försöka få så fort som det bara går.
  • Tjollabolla
    Lina med Liten skrev 2008-08-19 12:21:25 följande:
    nej det ska du inte göra! Man ger o tar... och får man inget tillbaka så slutar man ge-så enkelt är det! Blir ngn sjuk så be dem fara
    Ja det gör man... Jag tycker bara det är så fult gjort. Hon kunde sagt när hon erbjöd mig jobbet att jag bara skulle vara nån vikare när dom andra vill vara ledig. Jag blev trots allt erbjuden 2 andra jobb och det känns riktigt pissigt att man valde fel...
  • Tjollabolla
    jompa skrev 2008-08-19 12:26:26 följande:
    Hej tjejer.Tjolla: Det där var väl ingen lösning. Kan de inte lägga schemat så att alla får en tidigt dag var och sen dela på resten av tiderna rättvist. Verkar vara en knepig chef.Lina: Längesen, är allt bra??Var in en sväng på Lindex och HM för att kolla efter lite tröjor till sonen men fy vad tråkiga kläder, inget kul alls och dessa fula tryck med monster eller spindelmannen. Nä vad ska man göra om man inte vill handla bara dyra kläder, vill ju ha lite enklare till dagis.
    Ja jag tycker ju oxå det, det hade ju varit det mest rättvisa. Jag jobbar 70% men har ingen dag när jag slutar 12 eller 13 som ALLA andra har, även dom som jobbar heltid!! Jag fick förklaringen att man kan inte ha så höga krav när man är ny och visst det kan man kanske inte, men jag begär f*n inte mkt.

Håller med om H&M och Lindex. Nu när Milo gått upp på pojkavdelningen är det fruktansvärda kläder där!!
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2008-08-19 13:27:54 följande:
    La precis ut dom, hoppas det går bra.Uuuh, satt och nyss och funderade över hur du kunde komma ihåg alla Jupp, Shampoodle passar till nästan alla Småfolk t-shirts vi har.
    Vill du inboxa ditt t-nick? Du hade bytt va?

Jag funderar fakitskt på att lägga ut rymdsuiten. Milo har för tjocka ben, den glipar som bara den
  • Tjollabolla
    Lina med Liten skrev 2008-08-19 13:38:27 följande:
    nej men milo då! För mycket glass i sommar?
    Hehe kanske det Fast knubbiga ben har han alltid haft. Bara att insé att storlek 86 är i minsta laget nu...
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-08-19 13:40:54 följande:
    meh, håller han på att växa om lillebror? lillebror hade sin pistolsuit idag... strl 80
    Oj! Den har Milo 86 i. Det har han i lammen med. Men jag tycker rymden är mindre än båda dom! Vet inte hur stor han är nu, han vägde iaf 12,4 häromdagen.
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-08-19 13:46:59 följande:
    mmm, men i väntan på dom hann jag tröttna
    LAMMEn som är sååå underbara!!! Passar dom inte?! Dom är finast!
  • Tjollabolla

Haha Butte du är för rolig! När man läser ikapp, så läser man först att du inte ska ha fler suits. Nästa sida är du på jakt ändå Kyss

Lite kaos här hemma idag. Milo sov bara en timme idag, han brukar sova minst 2. Han är dööödstrött nu, men somnar ändå inte. Nu sitter han och tittar på teletubbies iaf och är lugn, annars har det bara varit skrik hela eftermiddagen. Och så klämde han sitt finger i handtaget på bilen, aj aj...

Finns det nån sida som laggt upp Småfolk nu?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10