Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

jompa skrev 2008-08-08 12:45:00 följande:
    Noel skulle vara så fin i den röda tror jag?
    Ja, det skulle han nog. I alla fall om det är klarrött. Skulle vilja se IRL
  • Duntoffla

Tillbaka igen. Det blev ingen prommis. Precis när vi skulle ut så blåste det upp och sen kom regnet. Blev en tur till affären och postade ett T-paket. köpte en chokladboll och en tidning och tog en kopp kaffe när jag kom hem. *LYX*

Ängeln- Visst är tröjan fin?

Butte- lila kotten upptill till de orange/röda byxorna? Till Flower hade enfärgat varit snyggt. Svart, lila, orangeröd...

• Duntoffla
    Angelinah skrev 2008-08-08 14:15:16 följande:
    Hellu i tråden Nu har vi varit på cirkus uppvisning, *duktiga barn* Blev lite Lindex hopping åxå till alla tjejerna, Ida fick svarta velour i 86 och 92, röda velour i 92 och en råååååsa moln morronrock..Stora tjejerna fick lite höstnytt
     Vad kul med uppvisning! Är det Bella som uppträtt?

Röda velour?? VA? *vill ha*
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-08-08 14:18:37 följande:
    finns  på lindex.se
    Angelinah skrev 2008-08-08 14:19:11 följande:
    Ja, de va Bella som uppträdde, duktiga va dom Ja, jättefin mörk röd velour e det!!
    Åh, de vill jag ha. Älskar rött! Undrar om sambon kan åka förbi Lindex på vägen hem?
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-08-08 14:17:43 följande:
    hej gums! vad tycker du? angående vad jag ska köpa till isabel i inlägget ovan... tunika och leggingsen eller?
    Måste nog missförstått din fråga helt
  • Duntoffla
    Angelinah skrev 2008-08-08 14:24:14 följande:
    Butte--- jag får inget grepp om vilka kläder du vill matcha till Isabel... Vad e det du väljer mellan?
    Då var det inte bara jag som var lite seg i skallen
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-08-08 14:31:28 följande:
    sorry det gick inte att posta inläggen när jag skulle fråga om råd så det blev lite klyddugt
    Haha...tänkte att jag var lite trög vilket förvisso är fallet ibland
  • Duntoffla

Hmm...Isabel är ju väldans fin i leggings men jag är inte helt säker på hur den randiga tunikan blir. Om den ser väldigt bred ut på. Åh vad svårt!

Fast du har väl andra tunikor och klänningar med ränder på bredden så det kanske inte blir så knasigt trots allt...

• Duntoffla
    Angelinah skrev 2008-08-08 14:28:58 följande:
       hörru segskalle *asg*     
    Ja, jag vet. Det var inte helt glasklart...

Jag och Jompa pratade om att det är dags för en gemensam shoppingtur snart. Du är väl inte den som är den...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10