Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

jompa skrev 2008-08-08 15:08:18 följande:
    Sorry menar måndagen den 18:e.
    Jag kom precis på att sambon ev ska vara ledig den måndagen då han jobbar bröllop helgen innan. Perfekt i så fall så kan han och N ha grabbdag
  • Duntoffla
    jompa skrev 2008-08-08 15:15:22 följande:
    Men det är väl super Då är det kanske bara lilla Idis som ska med, men hon är ju så snäll
    Ja, det går ju att N följer med men det är sååå mycket lättare utan.
    lillronya skrev 2008-08-08 15:21:56 följande:
    Goddagens gänget! Läget?
    Goddagens! Här är allt bra.Själv då?
  • Duntoffla
    Smileycat skrev 2008-08-08 16:29:44 följande:
    Kikar in o läser ikapp lite.. Som vanligt typ.. Lite OT, men mitt Lindex hade fått in nya velourisar när jag var in igår.. Bla.. Svarta i stor storlek och även röda!
    Det verkar som om många besökt sina Lindexbutiker i dagarna.
    Hoppas nu att mitt fått in de färgerna. Sambon skulle svänga förbi på hemvägen. Förmodligen lät jag så uppgiven och less i telefon

Dags att återgå till Butterkakan .
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-08-08 17:56:36 följande:
    *SUCK*Då gör vi väl såhär ist då.
    Hmm...inte min smak alls Generad men som lektröjor funkar dem.

Mitt lokala Lindex har noll koll. Sambon frågade om velouren och de sa att de inte ens har velour trots att de har lila, orange, bruna och grå. Kändes då inte lönt att fråga om de hade på lagret heller....
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-08-08 18:11:02 följande:
    den är skitsöt irl! finns på poppilopp också!förresten christel på poppilopp har fått sin bebis nu
    Kul! Jag anade nästan det. hon skulle väl ha mitten på juli. Vet du vad det blev?
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-08-08 18:11:02 följande:
    den är skitsöt irl! finns på poppilopp också!förresten christel på poppilopp har fått sin bebis nu
    Det verkar som om många butiksägare fått barn nu i sommar. Christel, hon på EST och Annika på Rackamaja. Värsta babyboomen!
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-08-08 18:25:25 följande:
    nej vet inte könet
    Aha. OK. Får väl fråga när jag åker dit Nu var det länge sen jag var där och butiken är 10 min bort med bil.

Inga lurvar än?
  • Duntoffla
    Incommunicado skrev 2008-08-08 18:29:04 följande:
    Har lagt in bilder i BT på D i nya midiapplesuiten, dne är döläcker!
    Jättefin! (trots att jag inte är en sucker för midiapple alls. Gillar mer miniapple) Synd bara att knapparna ska vara där... Och tar man bort dem blir det väl lite konstigt kanske?
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-08-08 18:33:34 följande:
    de blir väl kåta av alla snygga kläder
    *Asg* Du har då svar på allt!  Hoppas bara att de inte gökat runt i butiken *akta alla fina kläder*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10