Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

jompa skrev 2008-08-10 10:38:00 följande:
    Vi har redan köpt den men funderar på att sälja, nu i höst kommer man inte ha samma behov av vagn och då duger cammen och så köper vi en billig paraplyis till att ha i bilen istället. Är inte heller hundra nöjd med Been.
    Aha. Det verkar vara fler som inte är nöjda med tanke på alla man ser ute på BLocket mm.
    Emmsan skrev 2008-08-10 10:43:17 följande:
    åhh kommer det rödddd? vet du vilken färg på kantbanden???
    Enligt Angelinah kommer det en röd. Har tyvärr ingen koll på kantbandens färg.
    ängeln83 skrev 2008-08-10 10:44:18 följande:
    DunftofflaHa ha, jo, det blir ju det Att han inte bara kan ge upp direkt lixom. Ska ni ha varannan randig och varannan stjärnor?, och sen vitt på resten?
    Ja, jag tror att det lutar åt det. Vi har en vägg som är låg pga snedtak, en som det är ett fönster på och en som kommer upptas av garderob och byrå så den sista blir nog randig vit och lime med stjärnor. Är inte helt säkra än. Alt är att allt blir randigt
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2008-08-10 10:52:02 följande:
    Många beslut att ta Vi har egentligen bara en vägg som är hel, på dom andra sitter dörr, fönster och en vägg är nästan bara garderober.
    Samma som oss alltså. Man kan ju även lägga flera våder av stjärnor brevid varann så det blir en "fondvägg" på ex 3 våder och sen enfärgat.

Sorry för OT

Nu ska jag ta tag i dagen här och vara lite social
  • Duntoffla

Hej hopp.

Kikar in efter en liten tur till Poppilopp. Trots rea på Småfolk så shoppade jag inget. Bäst att spara pengarna till nya Småfolk eller Molo

Nu har jag i alla fall sett att Cirkusbodyn troligen inte är något för oss. Den är fin men blir nog för blek för N. Bra med fysiska butiker så man kan se plaggen IRL.

Vad händer här då?

• Duntoffla

Måste bara tipsa er som har tjejer eller är vågade.  Me Too´s ceriserosa velourbyxor med mudd var toppenfina. Fingrade på dem idag på Poppen. de kändes väldigt mjuka och sköna.

• Duntoffla
    jompa skrev 2008-08-10 16:10:35 följande:
    Letar efter jacka till M, en höst jacka som är vind och vattentät, skitsvårt att hitta, alla är för stora, börjar på stl 86 och det druknar hon i.
    Aha. Men någonstans borde ju 80 finnas? Ngt särskilt märke?

Jag har ju en Nanook-jacka till Noel. Rätt stor men den verkar toppenbra.
  • Duntoffla
    jompa skrev 2008-08-10 16:17:53 följande:
    Är det stl 80 du har i din??
    Det 1 år i den men antar att det motsvarar ca 80. Den är rätt bylsig på Noel så på M kanske du skulle ha ngn storlek mindre.

Finns ju Po.p lite på T nu
  • Duntoffla
    Nilam 84 skrev 2008-08-10 16:17:33 följande:
    Ang jackor...Nu har ja inte koll på om reima finns i sverige (finskt märke), men det är toppenbra kläder annars! De har allt inom utekläder!
    Ja, det finns här också. Ska vara väldigt bra precis som du säger.
    Tror att dem och Nanook tillhör dem som får höga "betyg"
  • Duntoffla
    Duntoffla skrev 2008-08-11 00:00:28 följande:
    Kikar in en snabbis. J esssica- pling i din inbox (hoppas att du är bättre än jag på danska )
    Menar förstås din GB
  • Duntoffla
    alex 07 skrev 2008-08-11 00:02:29 följande:
    godkväll eller natt
    Haha...sorry! Bara kastade mig in

God kväll/natt!

Hur är det här inne? Shoppas det något?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10