Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Jen80 skrev 2008-06-26 21:28:25 följande:
    God kväll! Här har jag haft en tråkig kväll då jag var bortbjuden hos en kompis på fika, men Ava satte stopp för det. Hon, en till och jag skulle träffas efter att alla barn kommit i säng, men Ava som är lite gnällig på kvällarna började gallskrika när jag satte henne i bilstolen  så jag fick gå in igen och hon slutade inte förrän jag satte mig i soffan och stack in bröstet i munnen på henne . Sen har hon legat där i nästan en timme och bara myst och jag har suttit och gråtit över att jag för en gångs skull skulle iväg och så blir det såhär. Tappade lusten totalt och har precis fikat en megafika här hemma för att jag skulle må bättre .Nä, Ava som är lite skrikig på kvällarna, men inte verkar ha så ont i magen längre, vill nog mest bara ligga och snutta läääänge. Jaja, kan hon väl få om det gör att hon blir glad. Nu sover hon iaf . Ska INTE shoppa nåt ikväll. Har shoppat tillräckligt och saker jag inte ens hade tänkt att jag ska ha. En velourjacka till Liam?!?! Jag som inte tyckte han passade i såna längre. Jaja, dagis är bra . belladona: Åh, va fina kläder! Älskar Hollys strumpbyxor. Vart köpte du dem?
    på ajabaja
  • Rååsa Smurfen
    ellenagnes skrev 2008-06-26 21:33:32 följande:
    Känner mig jättedum, men har sätt ordet MAT flera gånger. Vad står det för?
    miniature
  • Rååsa Smurfen
    Angelinah skrev 2008-06-27 22:31:22 följande:
    Här är min mamma... Min fina härliga mamma  bilden är tagen strax innan jag föddes,  mamma trivdes inte i sitt nya åldrande ansikte (hade aldrig fått visa henne på äldre dar).. Jag tyckte självklart hon var den finaste mamman i världen.. trots rynkor och dyl..  Hon själv fann sig dock aldrig i det..  Tokiga mamma, du finns i mitt hjärta för alltid.. 
    vad fin hon var din mamma
  • Rååsa Smurfen
    lillronya skrev 2008-06-28 00:04:25 följande:
    Somnade alla nu?
    inte jag  lilla max har 40 % på allt uton regnkläder  rean börja på måndag men för de som ,mail börja den nu  kod REA
  • Rååsa Smurfen
    loveliva skrev 2008-06-28 00:44:40 följande:
    hej i tråden tänkte fynda lite på lilla max, men vart skriver jag koden REA?
    i medelande ruran som dyker upp någonstans i kassan jag såg inte heller den först
  • Rååsa Smurfen
    terezita skrev 2008-06-28 00:23:58 följande:
    jag jobbar inom äldrevården... den natten var jag resurs och fick hoppa mellan 8 avdelningar så jag hade inte riktigt något jätte ansvar förutom att passa tider och svara på telefon men imorgon natt har jag två avdelningar med 11 dementa alldeles själv så då gäller det att hålla huvudet på skaft
    min mamma hade pannlobs demens innan hon dog  ,hon var på avlastning varje två veckor ,hon sov inte mycket på natten, jag tyckte det var jobbigt med en , 11 st kan nog vara ganska jobbigt.
  • Rååsa Smurfen
    loveliva skrev 2008-06-28 00:49:27 följande:
    där det står : fyll i övrig orderinfo (valfritt) ? Eller efter jag bekräftat ordern?
    ja där skrev jag (första stället )
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10