Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Zvartaliljan skrev 2008-06-30 11:15:43 följande:
    Står det inget särskilt i erbjudandet att det inte gäller NS eller Småfolk sommar så ska det gälla!! De har inget annat val än att skicka ut de beställningar som hann läggas innan dom tog bort dom...
    ja var där nyss och jag hittade inte heller dem
  • Rååsa Smurfen
    Buttelina skrev 2008-06-30 22:55:42 följande:
    vill alla ha grodor nu
     inte jag, har redan tröttnat på min så den ligger på T 
  • Rååsa Smurfen
    svischan skrev 2008-06-30 22:58:58 följande:
    Jag har förresten köpt mitt första småfolkplagg, en långärmad tröja, men jag kommer inte ihåg vad det var för tryck... Den åkte liksom med i farten... men det ska bli kul att se vad det är alla pratar så mycket om! Den och resten av beställningen borde komma imorgon
    De är så fina och underbar kvalitet har några stycken av dem här hemma nu Glad
  • Rååsa Smurfen
    Buttelina skrev 2008-06-30 23:00:08 följande:
    jag tyckte min var ful först när jag fick hem den men nu älskar jag dom små jäklarna , den är så jäkla fin till lindex velourbyxor.
    jo det passar fint tillsammans  gör mig av med både tröjan o de byxorna har dock orangea meandi byxorna kvar .
  • Rååsa Smurfen
    loveliva skrev 2008-06-30 23:04:09 följande:
    Men någon av dem hade grodtröjan om jag inte minns fel
    tror den finns på tradera okså ,korv med bröd hade flera nya ute innan
  • Rååsa Smurfen
    svischan skrev 2008-06-30 23:03:46 följande:
    Rumba, min favvoshop nr 1. Vad beställde jag mer tros??? Katvigs midiapple jacka i grönt, svart/vit katvig velourjacka, småfolktröjan och nått mer, men vad var det???
    tror det kommer sluta med att du har alldelse för många småfolks  tröjor hemma sen
  • Rååsa Smurfen
    Jen80 skrev 2008-06-30 23:12:50 följande:
    God kväll på er!Kikar in en snabbis efter en lååång kväll med barnen. Eller den började bra... Liam somnade på soffan strax efter att Bolibompa hade börjat och Ilon var i säng 18.30 och Ava kl.19. Men sen vaknade Ava efter en stund och lite senare vaknade Ilon och vägrade somna om. Till slut fick han komma upp, för det gick verkligen inte få honom att somna. Har aldrig hänt tidigare, så vid 21 eller därefter så fick han åka i säng igen, även om han protesterade en kort stund . Ava däremot har vägrat sova tills nu. Var helt slut, men ändå har hon legat här med stora ögon och tittat, ibland gnällt, men vägrat somna. Jaja, nu är det även läggdags för oss...Butte: Underbar bild!! Även om det kanske inte var så kul för er... Hua!!Åh, va fina barn i BT. Taras kombo med Molo-tröjan (poetry) och Katvig-leggings var ju jättefint! Ava hade poetry-bodyn idag. Den är så fin! HAr suiten i 68, men funderar på om man ska ladda upp med en body till... Inget kul med posten. Kommer inte riktigt ihåg vad jag väntar på, men det borde komma snart. En grej beställde jag från Rumba i onsdags eller torsdag. Jaja, hoppas på bättre tur imorgon.
    fundera det var nog inte Taras kombi
  • Rååsa Smurfen
    svischan skrev 2008-06-30 23:18:09 följande:
    Men de är juh lite lika våra barn, har samma färger och form på kroppen. Men din tjej skulle nog ställa upp på bättre bilder än vad min galenpanna till trotstjej gör!
      ibland ställer hon gärna upp andra gånger springer hon i väg  brukar funka bäst  om hon få posera med sin dockvagn 
  • Rååsa Smurfen
    CamillaJ skrev 2008-06-30 23:41:33 följande:
    Host host host, usch denna förkylning när ska den vara över? Den är låååång Idag kom Isak`s nya converse skor hem i lådan.. som han fick av mormor så fina så!! Vill bara ha ett par snygga jeans nu eller två men lyckas aldrig hitta !! Idag har vi haft kalas för vår kille som blir 3 år idag Åh åren har bara rusat iväg.. oj då va det går snabbt! Min stora pojke...Va fina alla fina barn är i bildis och kläderna.Jag höll massor av kläder i handen idag men kännde inte alls för att shoppa... men ska in igen för Isak måste ha lite nytt men man vill ju vänta till höstkläderna kommer in!
    grattis på 3 års dagen
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10