Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Smileycat skrev 2008-06-29 01:00:38 följande:
    Kan inte havarit så gott direkt.. Tack för suiten förresten, den kom i fredags men jag har varit utan nät ett tag, så jag passar på och tackar nu när "jag ser dig".. Jag tycker den är jättefin i färgen, gubben tyckte tyget kändes läskigt.. ?Men nja, det verkar skönt på sommaren tycker då jag.. Tack iaf, igen! Ser att den på T är på ganska högt nu.. Kul! Den är iaf lite högre än du köpte den för väl.. =)
    bra att den har kommit fram få ser hur det går för den T  ,men tur att jag köpte 3 st så jag fick en som passade
  • Rååsa Smurfen

fick detta  i dag

Hej!

Sommarrean är i full gång hos www.minidani.se

med 20-80% på massor av produkter!

Är det du vill ha inte på REA?

Då har du nu har du chansen att önska vilken produkt du vill ha rea på och hur mycket rea! 

Skicka ett meddelande till oss (ange produkt och hur mycket rea i %) på info@minidani.se eller via vår hemsida www.minidani.se, senast klockan 21 ikväll söndagen den 29 juni, så väljer vi ut minst 2 av produkter av alla önskningar som rea-produkter till i morgon måndag!

• Rååsa Smurfen
    rew skrev 2008-06-29 16:01:55 följande:
    Skuttar in med en liten fråga! Hoppas det är ok och att ngn hinner med att se den, verkar ju skrivas rätt mkt i den här tråden! KUL!kommer Katvig med ngt nytt miniapple (?) tryck till hösten? Hoppas ngn kan svara!
    nej tror inte det dock kommer samma midiapple men i ännu ljusare rosa .
    zvartalijan fin kombo med molo tunikan o meandi byxorna den måste jag pröva nån dag
  • Rååsa Smurfen

nu ska vi gå ut och kicka mega boll  igen som jag blev inspirerad av att köpa pga tjollabolla   den var super kul tycker både jag och barnen

• Rååsa Smurfen
    Ullis 10 skrev 2008-06-29 20:54:26 följande:
    Infinite Joy skrev 2008-06-29 20:50:41 följande: Är de bara jag som tycker att molo hör till de dyrare klädmärkena? heter en tråd på fl som är lite het just nu (därav min kommentar..). TS mfl dislkuterar hur man kan lägga så mkt pengar på barnkläder (som bla jag gör..). Inget viktigt!
    kan du länka till den ?
  • Rååsa Smurfen

och nu har jag okså beställt novastar jeans   har dock inte för stort hopp att de finns kvar
    Buttelina vilka fina bilder i tråden med fåglarna såg så mysigt ut

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10