Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-08-11 14:28:20 följande:
    ibland är fingrarna snabbare än huvudet
     Precis!
    Tjollabolla skrev 2008-08-11 14:28:55 följande:
    Näe men gud vad bra det hade varit med ett velourlager i närheten Där man kunde välja modell och färg hur som helst. *drööööömmer*
    Ja, shit vad smidigt! Bara välja och vraka.
    nikki2006 skrev 2008-08-11 14:28:39 följande:
    tack så mycket. Vad vill du köpa från meandi? Jag skall ha igelkott hängslebyxor och body till. Svarts velour byxor och de rosa prickarna från limited med rosa taits och den härliga jackan i svart och orange i velour sorry för ot
    Jag har inte tittat jättenoga och Molo kommer gå före här hemma men jag tyckte plyschjackorna såg fina ut och någon långärmad tröja. Får se om det blir av eller inte...Sist köpte jag på mig för mycket. Insåg att jag inte ville ha det och fick sälja det på T. Ska inte göra samma misstag igen.
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2008-08-11 14:47:03 följande:
    MMm saknar klädkartan.
    Ja, den letade jag efter. Jobbigt att behöva gå in på respektive avd. Det är därför jag inte kollat helt än.

Dags för lite kaffe och sen en tur ute för Noels del.

Vi ses senare!
  • Duntoffla
    Zvartaliljan skrev 2008-08-11 15:04:04 följande:
    God eftermiddag! Längesen jag skrev här nu men jag har kikat in lite då och då Har precis lagt en "liten" Me&I-order. Annars har det varit ganska lugnt på shoppingfronten. Nu är det snart dags för en rejäl omgång på tradera...har typ fyra stooora lådor med kläder som ska bort!
    Hej tjejen!

Det var ett tag sen. Allt bra med er? Hur har det gått med Maia? (var det inte hon som blev så lätt blå av att bada? Hittade de ngn orsak? Sen var det väl ngt med luftvägarna?)
  • Duntoffla
    isold2003 skrev 2008-08-11 16:47:10 följande:
    Kikar in en snabbis, fick så fin post från Funky little moneky idag  Snabba med leverans och rekommenderat brev. Bild i bildtråden. Hoppas återkomma med modell bild lite senare. Åter efter middagen!
    Skitsnygga saker! Linnena kommer bli superfina på dina killar!
  • Duntoffla
    jompa skrev 2008-08-11 16:55:11 följande:
    Hej tjejerInget från ME&I för mig, skönt då blir det inte lika dyrt Köpt gummistövlar idag till ungarna i alla fall, kan man bocka av en sak på listan. Nu måste jag ha tag på regnställ och en jacka till M vilket är svårt då alla jäkla kläder som är för dagis börjar på stl 80 eller 86. Är nästan bara POP som har mindre.
    Det märks att du är ekonom Men visst är det ibland "skönt" när man inte hittar massa att köpa?

Har inte Didriksson mindre?
  • Duntoffla
    Mosen08 skrev 2008-08-11 17:04:52 följande:
    Moa heter hon hon älskar att bara kika på när storebror leker, därav den avslappnade stilen
    Fint namn på söt tös!
    Ullis 10 skrev 2008-08-11 17:04:58 följande:
    Hej i tråden, kom just hem o måste fråga om det kommit nytt idag? Var i min butik o frågade efter lurv, men hon nämnde v 35? Känns ju lite sent?
    Inget kul som hänt alls. Bara Me& I som släppt sin kollektion. Min lokala butik trodde de skulle få in lurvarna denna vecka. De är nog på gång in i alla fall.
  • Duntoffla
    alex 07 skrev 2008-08-11 17:11:22 följande:
    Mitt namn, sååååå härligt att många heter det nu. När jag var liten var jag helt ensam om att heta detVet att en liten vovve itråden heter detsamma
    Heter du Moa? Fint! Hade inte en aning om det... Trodde du hette ngt helt annat av någon anledning.
    lillronya skrev 2008-08-11 17:11:51 följande:
    Godagens i tråden!Vad händer här idag?Trevligt att se dej igen, zvartaliljan!
    Goddagens! Hur har dagen varit utan halva barnaskaran?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10