Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-08-11 23:53:55 följande:
    nä.. fattar inte vad dom håller på med! jag ska ringa dom imorgon men velourbrallor ska flytta hit orange och gröna komsi komsi hoppas att det kommer velouroveraller också bara för dom älskar jag!
    Hittade inget nytt på body och tröjsidan alls. Varför ska alla hålla på del-släppa saker? Ut med det på en gång så man slipper beställa i omgångar och betala onödig frakt.

Jag är sugen på de oranga och gråa velourbrallorna men skulle vilja se färgen på riktigt.
    Hoppas att det hinner komma ut i butik tills vår shoppingrunda nästa vecka.

Jag har inte testat overallerna (till N alltså )
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-08-11 23:59:17 följande:
    åhh overallerna är underbara! så perfekta på kalla sommarkvällar och nu till hösten. mys hemma på vintern också.
    Du hittar alltid användiningsområden till allt Du skulle passa bra som säljare
    NovJenny skrev 2008-08-11 23:59:39 följande:
    Jaså, villervalla minsann. Ska kika in där.

• Duntoffla
    mortillsju skrev 2008-08-12 00:04:59 följande:
    Nu har jag spanat in nya Katvigen på nätet. Jag tyckte de nya modellerna på velour var fina jag
    Åh, jag vill se. Finns de på ngn sida eller har du fått en liten special preview?
  • Duntoffla
    mortillsju skrev 2008-08-12 00:08:56 följande:
    På hemsidan kollade jag. Tyckte klänningarna, byxorna, jackorna och overallerna var superfina
    Gillade inte alls velouroverallerna. Jacka och byxor är ser ut som Lindex (eller tvärtom kanske ) Måste erkänna att jag gillar de gamla jackorna och byxorna bättre. Däremot kan jag hålla med om att det är bra med smal mudd på brallorna och att de troligen sitter bättre. (tycker dock fortfarande att de gamla är mycket snyggare)
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-08-12 00:19:44 följande:
    tycker PRECIS som du
    Jag får helt enkelt fortsätta spana efter gamla jackor och byxor. Hade senast idag på Noel de röda velourbyxorna. *löööve* Skitsnygg modell! Och ska jag köpa med annan mudd så duger Lindex. Håller fast vid att bara den brunrandiga suiten eventuellt får flytta hit.

Men men...ibland nöts ju plaggen in och sen slutar man med alla i garderoben till slut
  • Duntoffla
    NovJenny skrev 2008-08-12 00:21:10 följande:
    jo, de var lik lindex, tur jag inte köpt därifrån än då. Vaför är det en nackdel?Aja, nu ska jag drömma sött, hoppas ni gör detsamma snart. natti!
    Det är ingen nackdel alls. Men jag har redan de flesta från Lindex och föll inte för någon annan färg hos Katvig 

Sov så gott!
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-08-12 00:24:55 följande:
    den blå/röd randiga suiten ska få flytta hit
    Ja, den ser faktisk fin ut också. Möjligen lite för mesig blå färg men jag måste nog se den IRL innan jag uttalar mig ordentligt. Är inte alls förtjust i den grön/turkosa konstigt nog...
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-08-12 00:26:28 följande:
    www.tradera.com/auction/auction.aspx ... retar mig så att jag inte köpte den när den fanns på villervalla rean.. men där kostade den 127.. så det blev inte så mycket dyrare jag ska ha dom gröna velourisarna till
    Fin! Jag köpte en 86:a på rean men det hamnade på Tradera då jag inte var helt överens med den
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2008-08-12 00:28:16 följande:
    ja den blå färgen är mesig men suiten är såå lillebrors färger. den grön/röda jag köpte var jättefin men inte hans färg alls
    Ja en del är superfina men passar inte ens barn. Vilken grönröda? gamla kollektionen?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10