Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

MIn dator är seeeeg (nåt är fel på den!!) så att komma in i olika webbshoppar är inte lätt. Såg lite av Molo iaf och som vanligt tar det nog ett tag att vänja sig.
God kväll på er!
Åh, har en jobbig kväll här hemma. Sambon är på Bruce Springsteen med med mina föräldrar och mina bröder, jag har inget gott här hemma, Ava har varit vaken och lite smått missnöjd hela kvällen och datorn är helt knäpp (stängs av titt som tätt och jag kommer inte in på många sidor). Vill tröstshoppa, men datorn är som sagt knäpp! Vet itne vad jag ska shoppa iaf, men vill väl ha lite mer rosa/vit Katvig (mössa, strumpbyxor, nån som vet?!?!). Eller lite molorea med gratis frakt.... Har inte fastnat för nåt nytt molo än, men det kommer väl ... Brukar ta lite tid hehe...
Tack ni snälla människor!!
Så dumt! Har ju inte ens tänkt på att det är ost på McFeast... Har ätit det innan, men kanske var det att det blev för mycket då jag även åt en rulltårtebit som det var lite kaffegrädde i och även en kaka med vanligt margarin i.
Får testa räkor nån mer gång och se om hon reagerar då, men det är nog det andra. Löken kan ju också spela in.
Drack Fanta då jag slutat med Cola för hon på BVC sa att hon kan reagera på koffeinet. Åh, det är verkligen jobbigt. Man vågar snart inte äta nåt, för man vill ju inte orsaka magont. Ilon reagerade ju på mjölk, men bara när det blev för mycket medan Liam aldrig reagerade på nåt. Jättejobbigt ju!
Har ff inte blivit nån mer rea-shopping och jag MÅSTE ha Katvig leggings (rosa/vita) då hennes 62:or börjar bli lite tighta i midjan ). Nån som vet vart man kan hitta dem? Gärna så billigt som möjligt och fraktfritt
. Vill hitta några tröjor till sönerna också och nån body till Ava...