Vi som shoppar danska barnkläder Del 10
... för det var 40% där va? Kan inte kolla mailen heller. Behöver man nån kod?
... för det var 40% där va? Kan inte kolla mailen heller. Behöver man nån kod?
Hjälp mig! Ska jag köpa sorbet heldress eller kortärmas body? Vad sjutton har man för byxor till om man inte vill ha byxorna som är till?!?! hjälp mig lite fort. Måste gå och lägga mig ju!!
Ok, får bli suit då . Liam ville ha en Småfolk tröja med lejon på, så det får bli en sån i stl 110/116. Fanns inte mindre, men hans tröja med helikoptrar på är precis lagom och det är 98/104. Han är ju som de flesta 4-åringar, så det borde nog funka. Annars får den väl ligga ett tag...
Och så dummar sig datorn bara för jag ska handla. Åh!!
Åh, ser fram emot lite paket nu i veckan då !! Skojigt skojigt! Bäst att gå och lägga sig nu innan det blir mer
. farlgit när man väl börjat hehe... Men detta var för den här veckan själv, utan sambon hemma. Nåt kul måste jag ju få
!
God natt på er!
Hej på er!
USch, vilken start på dagen jag fick idag. satt och läste dödsannonserna och får se namnet på en gammal tant som jag kännt hela mitt liv och jag var som deras barnbarn (de hade inga egna). Har inte hälsat på henne alls mycket sen jag fick Liam, men har hela tiden tänkt att jag måste dit. Och nu är det för sent . Fick sån chock då jag inte hade nån aning om det. Även fast man vet att de är gamla så tror man aldrig att de kommer försvinna
. Åh, vad jag ångrar mig nu, att jag inte varit hos henne mer
.
Förlåt, men behövde bara skriva av mig lite... Det var den sista gamla människan som funnits med sen min barndom. Känns så tråkigt!
Igår blev det iaf lite shopping till slut. Katvig-leggings till Ava, Molo sorbetsuit och en Småfolkströja till Liam. Ska kika vidare på lite reor ikväll så får vi se... Imorgon ska jag iaf in till Lindex och förhoppningsvis shoppa lite.
Inget magont för Ava idag. Skönt! Och ikväll kommer sambo hem efter en vecka iväg. Nu ska han vara hemma i tre dagar !!
Hej på er!
Har fotat en hög med kläder här som ska ut på T, men så kommer jag inte in på sidan. Åh, så irriterande när jag för en gång skull ska ta tag i det. Har inte lagt ut på evigheter, men känner att det skulle vara lite kul att få ihop lite rean shoppingpengar . Jaja, får väl försöka lite senare, men ikväll tänkte jag måla spaljén i trappen för sista gången så då har jag inte lust att sitta med T. Hmmm...
Fick iaf hem roligt paket idag. En småfolkströja med lejon på till Liam. Var för stor, men den fanns inte i mindre och han ville ha den, så nu har han att växa i iaf .
Till Ava var det en Molo sorbet-suit. så fin!!
VÄntar fortfarande på Katvig-leggings till Ava, men de kommer väl nästa vecka då...