Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

God kväll på er!
Kikar bara in en snabbis då jag väntar besök snart. Har bjudit hem två mammor på vin ikväll . Tyvörr kan jag ju inte dricka själv, men får väl njuta av att bara sitta ute på altanen och äta lite gott och babbla lite
. Ska bli så mysigt!
Ilon somnade innan 18 och Liam ska snart i säng. Ava lär väl vakna lagom till att de kommer .
Inget roligt med postis, vilket jag trodde men men....
Får se om jag återkommer ikväll. Trevlig fredag på er iaf
God kväll på er!
Massa fina barn i BT . Har lagt in några jag med. Liam förvandlades till ett lejon på stan idag
. Han var sååå nöjd! All färg nedanför munnen försvann dock rätt snabbt
...
Så vad shoppas ikväll då? Jag skulle egentligen åkt med sambon till Göteborg nästa helg, men skippar nog det. Blir nog rätt jobbigt med alla barnen, så jag stannar nog hellre hemma. Sparar både bensin (han kommer åka med mina föräldrar ist då) och så blir det ingen shopping där för mig, så tänk vad vi sparar pengar... Måste ju få shoppa lite då i kompensation . Sedan börjar han jobba på onsdag och är då borta onsd-torsd, kommer hem sent på torsd, åker till G-borg fred morgon, kommer hem sönd, åker iväg och jobbar igen månd-tisd
. Så jag kommer vara helt ensam med barnen i en vecka phu!!! Jag som är van att ha honom hemma nu
. Känns lite halvjobbigt!
Loveliva: Tack, ska kolla in sidorna. Men är det bara hos mig som deras sida ser helt knäpp ut?!? Kan ju inte läsa allt och så har det alltid varit...
Butte: Supermysigt ju !! Förstår att du längtar. Ser verkligen idylliskt ut. Åh, va fin sonen var i splash-suiten. Den är verkligen fin
!
isold: Ja, men trevligt att man kan inspirera nån . Som du gör med alla fina bilder på dina pojkar
!!
zvartaliljan: Stackars Maia . Hoppas hon mår bättre snart.
Blir nog ingen shopping ikväll. Kanske ska vänta tills sambon är iväg, så kan jag sitta och tröstshoppa här på kvällarna .
Tjolla: Inte för att du verkar vara här ikväll, men åh va fin Småfolkströjan var på Milo. Har för mig jag såg den rätt billig nånstans, men det var kanske på T?! Hittar den inte nu iaf. Blev lite sugen på den till Ilon, men vill ju ha rea ...
God kväll på er! Har precis betalat av en liten del av våra räkningar för den här månaden. Resten får jag vänta med då både sambon och jag inväntar pengar från FK. sambon ska väl få på tisdag så då går de pengarna till räkningar. Mina pengar vet jag inte när de kommer så det lär verkligen bli kris!! Ingen mer shopping för mig just nu. Usch, blir ju nästan att jag vill smussla in posten imorgon utan att sambon ser det .