• Jen80

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

CamillaJ skrev 2008-06-26 23:08:50 följande:
    På tal om fina bilder, jag tycker om denna skarpt!!! Isak och Liam... kompis kärlek... så fina killar.
    Åh, våra fina killar
  • Jen80
    CamillaJ skrev 2008-06-26 23:25:44 följande:
    Jaaaa.... visst är dom! Sötisarna. Åkte utanför där idag våra förra lägenheter.. åh jag trivdes verkligen där, fast det är ju inte hälften så bra som här men man ha massor av minnen där. Så fint så...
    Ja, jag saknar inte lägenheten, men oss . Åh, så mysigt med vår lilla bricka med fika ute på gården och barnen kunde leka. Men äh, mysigt med hus också.
    Nu MÅSTE jag gå och sova. Är helt slut. Och vännerna jag inte kunde åka till ikväll har jag bjudit hit imorgon då sambon ska och spela fotboll, så det blir trevligt . Känner mig lite gladare nu än jag var tidigare ikväll.
    Kram på er alla goa människor !!
  • Jen80
    CamillaJ skrev 2008-06-26 23:33:22 följande:
    Ja det är ju så Sov så gott. Imorgon ska jag ut och festa lite med gamla kompisar Vi fika inte längre Haha..neh!God natt sov gott
    Ja, en annan får ju fortfarande BARA fika... Men men, du får säkert kul du med hrrrmmm . Drick inte för mycket bara. Själv får jag dricka hur mycket saft jag vill haha!!
    God natt!
  • Jen80

God kväll på er!
    Kikar bara in en snabbis då jag väntar besök snart. Har bjudit hem två mammor på vin ikväll . Tyvörr kan jag ju inte dricka själv, men får väl njuta av att bara sitta ute på altanen och äta lite gott och babbla lite . Ska bli så mysigt!
    Ilon somnade innan 18 och Liam ska snart i säng. Ava lär väl vakna lagom till att de kommer .
    Inget roligt med postis, vilket jag trodde men men....
    Får se om jag återkommer ikväll. Trevlig fredag på er iaf

• Jen80

God kväll på er!
    Massa fina barn i BT . Har lagt in några jag med. Liam förvandlades till ett lejon på stan idag . Han var sååå nöjd! All färg nedanför munnen försvann dock rätt snabbt ...

Så vad shoppas ikväll då? Jag skulle egentligen åkt med sambon till Göteborg nästa helg, men skippar nog det. Blir nog rätt jobbigt med alla barnen, så jag stannar nog hellre hemma. Sparar både bensin (han kommer åka med mina föräldrar ist då) och så blir det ingen shopping där för mig, så tänk vad vi sparar pengar... Måste ju få shoppa lite då i kompensation . Sedan börjar han jobba på onsdag och är då borta onsd-torsd, kommer hem sent på torsd, åker till G-borg fred morgon, kommer hem sönd, åker iväg och jobbar igen månd-tisd  . Så jag kommer vara helt ensam med barnen i en vecka phu!!! Jag som är van att ha honom hemma nu . Känns lite halvjobbigt!

• Jen80
    Helle skrev 2008-06-28 21:20:57 följande:
    Då kan vi hålla varann i hand då nästa vecka. Jag blir också själv med barnen (ja jag har ju i o f sig bara två ) då mannen ska till NY. Jag hade fått följa med men vad ska jag där och göra med en 2 åring och en 2 månaders. Shoppa skulle bli alldeles för jobbig och det är ju det jag skulle vilja göra I a f hoppas det går bra nästa vecka.
    Då är det du och jag då !! Känner också att åker jag med till G-borg så vill jag shoppa och att gå på stan med alla tre är omöjligt ensam och inte superkul med tre barn+sambon. Nä, jag stannar nog hemma ist.
    Sambon, mina föräldrar och mina bröder ska på Bruce Springsteen. Jag ville inte med pga Ava.. Har redan sett honom några gånger, då det är min pappas Gud haha.. Han bjuder alltid med oss för att få även oss frälsta ... Kan han väl få leva på .

Känner att Avas garderob börjar bli lite enformig. Katvig rosa/vit i alla dess former och så småfolks blommor i suit och body... Är lite sugen på Molos sorbet, men väntar på nån tervlig rea. ingen som sett den på 50%?
    Känner att Ilon behöver lite kläder också. Har knappt några T-shirts stackarn. Ska kika runt lite, sen får det bli en hyfsat tidig kväll i säng.

lillronya: du är inte ensam ...
  • Jen80

Loveliva: Tack, ska kolla in sidorna. Men är det bara hos mig som deras sida ser helt knäpp ut?!? Kan ju inte läsa allt och så har det alltid varit...

Butte: Supermysigt ju !! Förstår att du längtar. Ser verkligen idylliskt ut. Åh, va fin sonen var i splash-suiten. Den är verkligen fin !

isold: Ja, men trevligt att man kan inspirera nån . Som du gör med alla fina bilder på dina pojkar !!

zvartaliljan: Stackars Maia . Hoppas hon mår bättre snart.

• Jen80

Blir nog ingen shopping ikväll. Kanske ska vänta tills sambon är iväg, så kan jag sitta och tröstshoppa här på kvällarna .
    Tjolla: Inte för att du verkar vara här ikväll, men åh va fin Småfolkströjan var på Milo. Har för mig jag såg den rätt billig nånstans, men det var kanske på T?! Hittar den inte nu iaf. Blev lite sugen på den till Ilon, men vill ju ha rea ...

• Jen80
    xenaa skrev 2008-06-28 23:08:55 följande:
    Aaa skulle dock haft ming mens i måndags så testade igår.
    Åh grattis !!

Träffade en liten bebbse som var två dagar idag. Åh, Ava har blivit så stor och jag blir så kär i såna små nyfödda. Och så var hon lik Ava också så jag blev alldeles salig. MÅSTE ha en liten bebis till !! Varför kan de inte vara nyfödda i evigheter. Det är det mysigaste som finns ju!
  • Jen80

God kväll på er! Har precis betalat av en liten del av våra räkningar för den här månaden. Resten får jag vänta med då både sambon och jag inväntar pengar från FK. sambon ska väl få på tisdag så då går de pengarna till räkningar. Mina pengar vet jag inte när de kommer så det lär verkligen bli kris!! Ingen mer shopping för mig just nu. Usch, blir ju nästan att jag vill smussla in posten imorgon utan att sambon ser det .

Ullis 10 skrev 2008-06-29 22:19:31 följande:
    Tack för tipset - kikar genast in. Hur är det med storlekarna?Ännu en fråga - vet ni om Eleraff kommer att köra ngn rea på nätet? Bra affär, men just det vet jag att de varit lite dåliga på...Urk, flyttade just lillens garderob till hans nya rum, vilket innebar att sambon fick en rejäl inblick i hans garderob, flyr till datorn...
    Den stora rean kör ju eleraff i butiken och inget på nätet. Vet inte om det kommer läggas ut nåt på webben, men tror inte det. På Öland kör de "tag 4 betala för 2" just nu.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10