Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

GAH! Ungen bara vägrar ta av sig den där förblonnade kepsen (som hennes pappa köpt förresten...)
Den ska till och med vara på vid frukost *suck*
Tjolla: Den där kombon med småfolk och lindex blev ju superfin! Tror jag ska ta mig en sväng in till lindex idag faktiskt
fan fan fan fan! Nu har Maia feber igen...39,2. Var gnällig och lite febrig igår och under natten men var så pigg i morse så jag trodde inte det var nåt...nu har hon sovit på soffan i flera timmar och blir bara varmare och varmare...har en napptermometer som tar temp var 5e minut och den bara stiger...dags o ringa sjukvårdrådgivningen igen, de vet väl snart precis vem jag är när jag ringer!
Ja den är rätt så bra...när hon vill ta den vill säga. Det säger rätt mycket om hur dålig hon är när hon faktiskt inte bryr sig om att jag tar ut hennes vanliga napp och byter. Hon har annars bara liksidiga nappar men termometernappen är platt på ena sidan så hon brukar avsky den.
Hon vill bara sova...ligger här bredvid mig nu medans jag sitter o väntar på att de ska ringa upp från sjukhuset. Klockan 14.05 sa de, att det ska ta sån tid
Hoppas din lilla kryar på sig...det är så himla jobbigt när de små är sjuka
Preggi - De ringde och tyckte inte vi behövde komma in. Jag skulle ge henne mer alvedon och Ipren och ringa igen om hon blev sämre.
Hon vaknade då självklart till precis när jag lagt på och skrek "ont kissa Maia" så underbart att hon äntligen kan berätta vad som är fel - synd bara att hon inte sa det 10 min. tidigare! Så nu står jag i telefonkö igen. Maia har somnat om igen efter att jag bytt en mycket illaluktande blöja...
Åh jag blir tokig på datorn och på FL! Datorn segar som f*n så det tar mig typ 5min. o bara skriva detta...o några gånger har jag skrivit o sen har FL hakat upp sig så det försvunnit