Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

mortillsju skrev 2008-06-05 21:41:47 följande:
    Åhhh så många alternativ. Jag har ju nåt slags linne i den korallröd/rosa med cirklar. Men vill ju ha nåt långärmat denna gång! Det blir nog fint med både den rosa och den med prickärmar till! Tack!
    annars är de superfina som knickers tycker jag

Godkväll i tråden förresten varit lite off i några dar nu utan dator. Åker iväg imorgon igen. Men nu är mobilt bredband beställt
  • Zvartaliljan

tjohoo, tänkte bara kolla mailen snabbt innan läggdags men vips fastnade man inne på frshmilk
    Någon som vet hur nanoous klänningar är i storlek? Kan Maia ha 98 i den gröna splash-klänningen??

• Zvartaliljan
    Lina med Liten skrev 2008-06-06 23:26:46 följande:
    Så lika små som nanoous övriga kläder skulle jag säga
    tack men det blev den lila dotlineklänningen i 92 nu istället Och så lite annat
  • Zvartaliljan
    terezita skrev 2008-06-06 23:40:23 följande:
    nä jag har INGENTING så jag har lagt lotion i kylskåpet... min enda räddning tyvär!
    iiisch jag vet precis hur det är...jag har sovit med en blöt handduk på ryggen de senaste nätterna. Inte det bekvämaste och sängen blev ju blöt såklart men det var det enda som funkade.
  • Zvartaliljan
    Lina med Liten skrev 2008-06-06 23:47:46 följande:
    lila??? finns den på fresh? *hittar inte*
    ja "dotline dress purple" ser lite rosaaktig ut. Tror den kommer passa maia fint
  • Zvartaliljan

Hallojsan! Har verkligen inte blivit mycket datortid de senaste veckorna men ikväll har jag några timmar för mig själv
    Städar för fullt då jag ska ha visning av lägenheten imorgon.

Vi har varit på Öland sen i onsdags i mormor och morfars stuga. I fredags badade Maia i havet för första gången och hon hann inte mer än doppa ner till magen förränns ungen blev alldeles lila om läpparna och hela kroppen blev liksom blåaktig! Jag tog upp henne direkt och svepte in henne men hon kunde inte stödja på benen...det var precis som om hon fick någon sorts chock...och då var inte vattnet så kallt! Fullt med ungar i hennes ålder som badade ju...

Så här såg hon ut igår efter ett dopp i poolen ute på trädgården...där jag hällt i ljummet vatten!

Inte ens i närheten av så blålila som hon var på stranden...men ändå
    Hon blev likadan när vi gick babysim så därför slutade jag med det.
    Det verkar nästan som att blodet inte cirkulerar som det ska så fort det blir minsta lilla kallt...eller vad tror du?? Min mamma var med på stranden och hon var på väg att ringa ambulans där på plats så uppskrämd blev hon...och hon är ju ändå 6-barnsmor så om hon tycker detta är läskigt så måste det ju vara något onormalt...eller??

Sorry för helt OT och ett hemskt långt inlägg...känner mig bara smått orolig...som alltid när det gäller Maia

• Zvartaliljan
    loveliva skrev 2008-06-08 18:34:18 följande:
    God kväll!Vilka härliga sommarbilder i bt!!!!!!!!!!!!!!!  Längtar sååå tills Hilda kan ha kaninsuiten när jag ser söta Maia i kaninlinne
    ja här används kaninerna flitigt får väl ta bild på Maias kaninsamling nån dag...här finns sammetskjol, sammetshängslebyxor, sammetsjacka, body, leggings, knickers och linne Glömde jag något
  • Zvartaliljan

Butte: Finfina Småfolk i bt. jag är ute efter de där cerise shortsen och fick svar från est att hon hade dom..skrev vilken storlek jag ville ha men sen har jag inte hört nåt mer Gått många dar nu...

• Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2008-06-08 18:42:16 följande:
    vad tråkigt!!! jag ska till ajabaja imorgon. de skulle ev få in fler shorts... ska jag kolla till dig?
    hihi tror visst vi har någon som kanske smygläser tråden för vips så dök det upp ett mail från est
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2008-06-08 18:54:43 följande:
    men vad bra vet du vilka färger/storlekar hon hade?? vad kostade dom?
    hon skrev bara att hon hade dom i cerise och brunt. Inget om pris. Hon skulle lägga ut dom i webbutiken på onsdag så jag antar att jag får sitta klistrad då för o hinna få mina...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10