Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Godkväll i tråden förresten

tjohoo, tänkte bara kolla mailen snabbt innan läggdags men vips fastnade man inne på frshmilk
Någon som vet hur nanoous klänningar är i storlek? Kan Maia ha 98 i den gröna splash-klänningen??
Hallojsan! Har verkligen inte blivit mycket datortid de senaste veckorna men ikväll har jag några timmar för mig själv
Städar för fullt då jag ska ha visning av lägenheten imorgon.
Vi har varit på Öland sen i onsdags i mormor och morfars stuga. I fredags badade Maia i havet för första gången och hon hann inte mer än doppa ner till magen förränns ungen blev alldeles lila om läpparna och hela kroppen blev liksom blåaktig! Jag tog upp henne direkt och svepte in henne men hon kunde inte stödja på benen...det var precis som om hon fick någon sorts chock...och då var inte vattnet så kallt! Fullt med ungar i hennes ålder som badade ju...
Så här såg hon ut igår efter ett dopp i poolen ute på trädgården...där jag hällt i ljummet vatten!
Inte ens i närheten av så blålila som hon var på stranden...men ändå
Hon blev likadan när vi gick babysim så därför slutade jag med det.
Det verkar nästan som att blodet inte cirkulerar som det ska så fort det blir minsta lilla kallt...eller vad tror du?? Min mamma var med på stranden och hon var på väg att ringa ambulans där på plats så uppskrämd blev hon...och hon är ju ändå 6-barnsmor så om hon tycker detta är läskigt så måste det ju vara något onormalt...eller??
Sorry för helt OT och ett hemskt långt inlägg...känner mig bara smått orolig...som alltid när det gäller Maia
Butte: Finfina Småfolk i bt. jag är ute efter de där cerise shortsen och fick svar från est att hon hade dom..skrev vilken storlek jag ville ha men sen har jag inte hört nåt mer Gått många dar nu...