Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

lillronya skrev 2008-06-18 22:31:41 följande:
    Gokväll!Ni är så roliga här!Denna stolta mamman måste idag meddela att Emilio kan gå!!
    Åh så underbart roligt  men snart springer han ifrån dig o då är det inte alls lika skoj längre eller hur 
  • Zvartaliljan
    Preggi skrev 2008-06-18 23:00:30 följande:
    Nu har jag röstat.. På nummer 3. Närå, skoja bara.. självklart på lilla Maia... :-PNu säger jag gonatt Shoppa väl
    Inget måste o rösta på henne....rösta på den bild ni tycker är bäst
  • Zvartaliljan

den bilden skickade jag förresten in till Elva små trolls fototävling men vann ju inte jag som tycker den var klockren på deras tema "redo för sommarens äventyr"...

• Zvartaliljan
    Duntoffla skrev 2008-06-19 09:11:01 följande:
    Zvartaliljan- Söta Maia i Småfolk och Hollys guldklöver! Schysst frilla!
    Ja hon har dreadlocks varje morgon Heeemskt torrt och frissigt. Alltid varit så och därför jag får klippa henne hela tiden Ingen som har något bra tips på spraybalsam som man kan ha till barn? Vet att filabel sålde såna där specialprylar men känns dyrt med frakten från dk...
  • Zvartaliljan
    Tjejtriss skrev 2008-06-19 09:16:34 följande:
    Tror du hennes hår blir bättre om du inte använder schampo? www.lockig.nu - där finns en massa bra tips!
    Tack för länken! Jag använder bara schampoo max en gång i veckan...är väl verkligen inte för mycket? Blir ju så skititg annars...

Nu ska jag iväg till läkaren med mina utslag som blivit värre o inte vill ge med sig...jag ser hemsk ut!

Hörs senare
  • Zvartaliljan
    mortillsju skrev 2008-06-19 09:21:54 följande:
    God Morgon i Tråden!ZVARTALILJAN, jag säger som Tjejtriss. Strunta i allt schampoo och använd bara balsam (massera in det som schampoo och skölj) utan silkon i . Det funkar kanon på lockiga skönheter. Konventionella schampoon bara klistrar ihop lockigt hår. Du börjar med att sanera håret med Barnängens schampoo. Efter det använder du Elodorados (Willys) schampoo för normalt hår. Enbart. Fina bran i BT! Så kul att titta in där.
    hihi kanske ska använda samma som jag har till mitt löshår Det är ju utan silikon och för lockigt frissigt hår...

jaja nu måste jag sticka *ruuusa*
  • Zvartaliljan

Nej hon pratade om batinki i Borgholm

Godkväll förresten

Nika skrev 2008-06-19 22:24:01 följande:
    humlan bor du också i Lkpg? Batinki är min favvobutik! de hade 30% på allt i butiken i söndags men jag kunde inte åka in så delade undan 2 småfolkplagg till mig i en vecka...med 30% rabatt!..hm...handlar nog liite för mkt där...fik t.o.m. låna toaletten till dotern häromdagen
  • Zvartaliljan

Försökte men det vill inte funka med firefox, lyckas inte klistra in bilderna Fundersam

Nika skrev 2008-06-19 22:43:02 följande:
    skulle någon kunna vara så snäll och lägga in 2 bilder från min bildmapp i BT? "Ella i apor" och "nyvaken"...så såg mina barn ut på midsommarfirande på dagis idag....småfolk förstås!
  • Zvartaliljan

Godkväll i tråden!

Nu är vi hemma igen efter midsommarfirandet på Öland
    Lite regnigt stundtals men annars ok väder. Fick dock ingen bild på Maia i hennes fina Ki-kidklänning

Åkte förresten till slut in till läkaren angående mina utslag som jag ju nämnde här...visade sig vara en hudsjukdom som heter "pytoriasis rosea" (osäker på stavningen) så jag kommer se så här hemsk ut i 6-12 veckor till innan de är borta och får inte sola eller bada Blir en rolig sommar detta alltså...tur man ska jobba då så man får något att fördriva tiden med.

Har här shoppats något skoj idag då? Jag blev ju sjukt sugen på den stora fotbollen som Milo fått Måste ju nästan ha en sån till Maia, hon är ju helt bolltokig o älskar t.o.m att titta på fotboll på tvn. Men så är hon ju hälften Argentinare så det är väl ganska självklart

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10