Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

J essica skrev 2008-06-29 23:44:46 följande:
    Får hoppas Linnsen oxå passar i det nu då.vet du förresten om det är atomatisk uppdatering på batikini?
    ingen aning...hoppas det
  • Zvartaliljan
    seadwarf skrev 2008-06-30 00:12:48 följande:
    om sonen har 104 i byxor nu, ska man då ta 104 eller 110 i Nova Stars "baggy grey/blue" byxor? OM jag nu ska norpa från semesterpengarna ..... *dumma tråd* haha..
    Hur lång är han? Jag tog 92 till min 2-åring som är 90cm lång. Hon har ett par i 86 som fortfarande sitter snyggt baggy. Köpte 92 för att ha till hösten/vintern.
  • Zvartaliljan

nej men seriöst alltså, här sitter man uppe klockan halv ett på natten när man varit vaken sen kl.6 och lär bli väckt samma tid imorgon! Fast Maia somnade ju inte förränns kl.22 ikväll så man kan väl alltid hoppas att hon iaf sover till 7...men GODNATT

• Zvartaliljan
    seadwarf skrev 2008-06-30 00:26:35 följande:
    Han är 3½ år, 100cm lång o väger ca 15kg.. inte så krallig ;p.. Då kanske det blir väldigt stort med 110? Är ju så olika med alla olika märken.. en del 104 börjar ju bli smått ... Tack för svar!
    Det räcker nog med 104 skulle jag tro. Tror att din kille är jämnstor med tjejtriss flicka.
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2008-06-30 00:29:28 följande:
    sov gott
    jag skaaaa...måste bara ta mig för att sluta läsa och svara också
  • Zvartaliljan

Godmorgon! maia sov till 8 idag!! (men vaknade 4 gånger inatt så det jämnar väl ut sig tidsmässigt med normalt)

Jompa - Här har Maia strl.80 på Brandströmjeansen. Jag minns inte riktigt hur gammal hon är på bilden men gissar på runt 9-10månader. Hon hade precis lärt sig stå. I alla fall var hon väldigt smal redan då som du ser och de satt uppe perfekt! Nu har hon ett par i 86 som sitter perfekt men börjar bli lite korta så jag har beställt ett par i 92 nu

• Zvartaliljan
    jompa skrev 2008-06-30 08:30:03 följande:
    Men jag som lagt de åt sidan blev genast mer sugen nu Kanske ska ta dem i stället för ett par till NS till sonen. Hmmmm svåra beslut.
    jag använder dom supermycket till Maia, sitter sååå snyggt! Det enda klädesplagget jag haft i både 80 och 86 och nu beställt i 92. Tror det säger en hel del om hur älskade de är här
  • Zvartaliljan
    J essica skrev 2008-06-30 11:10:06 följande:
    hej tjejer!Varför finns inte Nova star eller småfolk tshirts kvar på batikinis sida alls? Gällde de inte på rean?
    Står det inget särskilt i erbjudandet att det inte gäller NS eller Småfolk sommar så ska det gälla!! De har inget annat val än att skicka ut de beställningar som hann läggas innan dom tog bort dom...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10