Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Zvartaliljan skrev 2008-06-17 13:28:44 följande:
    de är normala till lite små i storleken. har en kaninjacka (samma modell som apjackan) i 86/92 och den sitter precis perfekt på Maia.
    Här är den på Maia som är 89cm lång och väger 10kg

• Zvartaliljan
    Saraia skrev 2008-06-17 13:34:45 följande:
    Va fin hon var i den!!!! Ja frågan e om jag kanske ändå ska ta den mindre stl då min lilla bara är 86cm o växer långsamt.... Tror du d skiljer mkt t nästa stl?
    Ja jag frågade när jag köpte denna och hon sa att det skiljde ganska mycket till nästa storlek som skulle motsvara 3-4 år (denna är 1-2år).
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2008-06-17 13:31:40 följande:

Tack Kyss Ja jag tycker också att katterna och kottarna passar fint ihop o Maia älskar dom

Gulliga Isa som lärt sig rutinerna vid nya klädinköp

• Zvartaliljan
    Jessys skrev 2008-06-17 13:44:00 följande:
    tjena flicks Fiiiinaa barn och kläder i bt sooom vaanligt Ni som har koll? kommer det finnas nå "smakprov" på höstens molo före hösten? ? e så nyyfiiis
    hihi jag har en liten katalogis här hemma
  • Zvartaliljan
    Tjollabolla skrev 2008-06-17 15:11:51 följande:
    Haha sorry... Vad ska ni ha på era BARN på midsommar? (fast tjejer är ju så självklart med en fin midsommarklänning... *avis* )
    Ja här blir det definitivt klänning så många fina som Maia har
    Antingen den rosa fjärilsklänningen med matchande solmössa från Kik-kid eller om det är kallt så blir det veloursetet från Svea Star
    Eller jag kanske ångrar mig sen o tar något helt annat, får se då helt enkelt

Håller med om att det säkert är svårare att hitta något fint till en pojke...hmm...kanske någon snygg skjorta??
    Eller för att vara lite somrigt och midsommaraktigt så det blommiga malalinnet och knickers? För det var väl du som hade ett sånt linne va Fundersam
  • Zvartaliljan

Sorry det var ju fiskarna du hade, fint det med Röstar på det linnet iaf! Om det blir fint väder...

• Zvartaliljan
    Zvartaliljan skrev 2008-06-17 22:34:30 följande:
    wiii jag har fyndat tror jag...är inte så insatt i mini a ture men denna är väl svindyr annars va?www.tradera.com/auction/auction.aspx...
    och så går man in på säljarens info och upptäcker att man känner ju männskan haha...har ju varit hemma hos henne t.o.m
    Känns lustigt att handla begagnat av en vars dotter är 1 år yngre än min...men men...har man en liten fis som jag har så blir det lätt så.
  • Zvartaliljan
    Lina med Liten skrev 2008-06-17 22:39:05 följande:
    Ja jag har fått hejda mig själv... Jag som inte va mycket för "sånt" innan... Nu har Thea massor (i min icke-klänningsvärld) Klänningar ÄR ju skoj!
    haha, jag tror att Maia har ett 30-tal klänningar nu alltså
  • Zvartaliljan
    Duntoffla skrev 2008-06-17 22:41:42 följande:
    De kostar 800 nya.
    då känns det rätt ok med 300 då Tycker den luvan ser så himla praktisk ut för att täcka öronen ordentligt. Blir perfekt vindjacka o ha vid havet på kvällarna i sommar
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10