• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Angelinah skrev 2008-08-21 19:05:00 följande:
    Hellu i tråden Jag har köpt vagn   ovanligt va   I morrn kommer nog min fiiiiina åverallis från Gucce, å va vi ska prova då   *mamma längtar*
    Vad blev det nu då för vagn
  • jompa
    Angelinah skrev 2008-08-21 19:11:25 följande:
    De blidde en brun UJ från Bonti   å den ska kombineras med ljust babyråååååsa sååå fin kommer den bli!
    Ahhhh har du fått den redan eller? Bild?
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2008-08-21 19:56:03 följande:
    Hej flickor! Har varit iväg på äventyr hela dagen... Vet knappt om jag vågar skriva det här, men nåja, tjyvläser dom får dom skylla sig själva Jag har varit på ny anställningsintervju! OCH fått jobbet!!! Så jag slipper vara på det andra stället! *otroligt glad* Kände bara att det inte skulle funka och att vi nu fått en sån dålig start så det skulle aldrig gå. Imorgon måste jag bara ringa och säga det till dom  Gaah vad sura dom kommer att bli! Spanade på en sååå söt småfolk tröja idag, blå med flodisar på, oranga kantband. Superfin! Men jag höll mig, har shoppat till mig själv idag inför bröllopet vi ska på på lördag. Det stämmer att dom ändrat modellen. Ca 2 cm kortare och bredare, såg det direkt. Tror dock att det kanske blir bra ändå, Milo har ju en ganska lång bit under kulmagen. Frågade i butiken och dom sa att många hade anmärkt på längden, att det såg ut som klänningar nästan...*uppsats slut*
    Åhhh vad glad jag blir för din skull. Vad är det nu för jobb och hur läggs tiderna upp? Hoppas hoppas att detta känns bättre.
  • jompa

Isold: Skitsnygg jacka!
    Synd att mina ungar är så små, men längre fram kommer jag nog köpa en sån.

• jompa
    isold2003 skrev 2008-08-21 20:37:05 följande:
    Jag har inte provat dem, vad har du hittat för fint där?
    Chessprint tröja till tjejen. Hittar inte den någonstans i Sverige
  • jompa
    isold2003 skrev 2008-08-21 20:41:00 följande:
    Ah, i liten strl då? Fanns inte det på EST?
    Nä de har bara 86 som minst och jag ska ha 74 eller 80.
  • jompa
    millan1977 skrev 2008-08-21 20:51:46 följande:
    Någon som vet vad en M resp L i Nova Stars stickade mösssa motsvarar för "vanlig" storlek?
    Ingen direkt aning men jag såg dem i affären och de var stora, jättestora, om man tänkt ta M skulle jag ta S.
  • jompa
    Jen80 skrev 2008-08-21 21:26:26 följande:
    Nån som har nåt bra tips på höstskor till Liam? Inte så dyra, lätta att ta på (dagis vill inte att han ska ha converse ), hyfsat snygga.. tja, jag kräver inte så mycket för det är bara till dagis, men lite fina ska de ju gärna vara...
    Men adidas och nike brukar ju ha fina med karborr knäppning som funkar kanon på dagis. Sonen har ett par Adidas.
  • jompa

God morgon tjejer

Idag hoppas jag på paket men tror inte det, beställde igår så kanske har man tur.
    Funderar på att leta upp lite gamla Småfolks tröjor om de nu gjort om modellen. Breda och korta passar inte mina smalisar.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10