Inlägg från: CamillaJ |Visa alla inlägg
  • CamillaJ

God morgon! Fyy.. hostan är verkligen hemsk
    Finns eBBe jeans på nätet någonstans?
    Fundera på att köpa Knuckleheads jeans till Isak.. men vet inget om dom? Så om nån har det kan ni ju hojta Men annars så kör jag på stl 3 år. Och hoppas att han kan ha dom.

• CamillaJ

Så nu har jag beställt knucklerhead jeansen till Isak.. sen idag kom postis med splash suiten ifrån nannou jag höll på att dö, så lååååååååååång den var haha !! Men det gick endån det va väl inte riktigt "Albin" men det funkar de är ju jamas..

• CamillaJ
    Preggi skrev 2008-07-01 11:19:17 följande:
    Goddag! Vad mkt fint i BT som vanligt!! Hur blev din tatuering CamillaJ?Jag har blivit lite smått besatt av katvigs velour jackor. Måste nog köpa fler..
    Hej på dej ... den finns i tråden någonstans haha!!!
  • CamillaJ
    CamillaJ skrev 2008-07-01 11:20:27 följande:
    Hej på dej ... den finns i tråden någonstans haha!!!
    Kolla föresten annars in hos mej Har i bildgalleriet ... på den gamla med !
  • CamillaJ
    lillronya skrev 2008-07-01 11:23:12 följande:
    Din tatuering blev jättefin!!Man blir så himla sugen hela tiden!!!
    Tack ja jag är mycket nöjd!
    Ja usch det är farligt det där.
  • CamillaJ

God kväll .. la in 2 bilder för idag I nya nannou och en lite roligare bild haha.
    Dagen har varit så otrolig lugn. Isak åkte till sin farmor idag han grät och ville så gärna det.. och vad gör man inte för de små liven

Albin sov 3 timmar, efter det gick vi en 2 timmars promenad så underbart härligt i skogen vid vattnet åh..så fint!!

• CamillaJ
    Duntoffla skrev 2008-07-01 21:54:47 följande:
    Jättefin i Nanoou! Vilken storlek tog du?
    Hehe 92 .. Den va lååååångt om man säger så! Men fiiin gilla när den är stor
  • CamillaJ
    Buttelina skrev 2008-07-01 22:01:48 följande:
    superfina nanoou!!!
    Jaaaa Tack Butte för inspirationen ! Kyss
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10