Inlägg från: NovJenny |Visa alla inlägg
  • NovJenny

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Jen80 skrev 2008-07-13 21:23:07 följande:
    Men åh va tiden går fort med Ava. Hon vaknade förrut och var lite ledsen i sin säng. Så kommer jag in och hon ger mig världens smile. Min lilla nyfödda tjej ligger där i sängen och ler stort för att jag kommer in. Vart har alla veckor tagit vägen ?!?!?Sen följer hon mig med blicken vart jag än går och ser hon mig inte längre så börjar hon nästan jämt att gnälla. Mammas lilla tjej . Så har aldrig pojkarna gjort hehe.Tjolla: Åh, den glömde jag bort. Kanske lika bra det, då jag redan har en del som ska betalas . Grattis iaf !
    Precis så är Lilly med! Noah brydde sig varken om mig eller sambon så jag har liksom inte känns av denna "mammighet".. det är nu de senaste veckorna han blivit lite mammig.

Känner mig på ett sett smickrad av att hon saknar mig så fort hon inte ser mig! Hi hi. mysigt med de små.
  • NovJenny

Här hemma hämtar sambon mc'donadls till mig. Mumma.

God kväll förresten!

• NovJenny

God kväll!

Vilka mysingar i bildtråden.
    Ingen idé att jag gör något  sådant. lägger in bild så sällan så ni vet väl knappt hur mina barn ser ut!

• NovJenny
    isold2003 skrev 2008-07-18 22:41:22 följande:
    Preggi, matchning till byxorna.. Vet inte riktigt faktiskt. Tidigare har Nanoous tomatröda tröjor matchat perfekt till det röda i Molo (som uttrarna tex) så jag hoppas att det fortfarande är samma röda. Har Mini rodinis lila blixttröja som jag hoppas passar också. Hm, det låter inte så lovande eller hur? Kanske ska hoppa över byxorna ändå
    Håller med! Den röda går att matcha!
    Älskar Nanoous basplagg för övrigt men det har jag nog sagt 1000 ggr här. ha ha
  • NovJenny

Grattis lovelina!!!  men jag kommer inte in på din sida.

• NovJenny
    Helle skrev 2008-07-21 20:57:48 följande:
    När jag var i Borgholm i tisdags så fanns inga nya Molosar. Hoppas för din skull att det har kommit dit då. Fanns nya NS men annars mest en massa gammalt vad jag kunde se. Rean 4 för 2 hade nästan bara små el jättestora storlekar kvar.
    Jaså, hur såg nya NS ut? var det höstens? Nyfiken...
  • NovJenny
    gosmamman skrev 2008-07-22 22:07:29 följande:
    Nu ska jag gå och sova, vi ska till gävle imorgon och åker redan kl 8 så det är bäst att jag är utvilad, sambon tycker inte jag blir så trevlig när jag e trött el hungrig .Godnatt, sovgott
    Jaså, till mina hemtrakter! ha en trevlig resa...
  • NovJenny

Kikar in lite snabbt.
    Fina kläder i bildtråden, hinner inte lägga in bilder nu och har nog inte tagit så värst många heller.
    Just nu är jag sjuk. mår inget vidare...

Hinner aldrig hänga här, men vill ju inte missa när nya Katvig kommer, någon som vet när?

• NovJenny
    nicos mamma skrev 2008-07-28 10:25:38 följande:
    hur är ej sikke lej i storlekarna (tänker på deras regnbågs tshirtar)?
    Noah har den i 86 tror jag det är och den är normal tycker jag. Kanske lite stor eftersom jag köper 92 eller 98 till honom nu.
  • NovJenny
    loveliva skrev 2008-07-29 09:39:51 följande:
    I dag kom poetrysuiten  Blir bra till våren
    Åh, den är så fin! Jag har 74 till Lilly och hoppas hon kan ha den ett tag till iaf.

Verkar vara många som handlar från Lindex, har det kommit in massa fint? Kanske ska ta och undersöka den saken idag.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10