Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Preggi skrev 2008-06-17 20:56:45 följande:
    Haha! Vad kul! Svårt att få med dom på samma bild va?
    ja, typ omöjligt. Och oOM båda blir med så sitter stortösen och megaflinar eller ser sur ut och bebben ligger halvålandes ut ur bild.
  • gosmamman
    Buttelina skrev 2008-06-17 20:57:48 följande:
    förresten småfolk klänningen beställde jag, så den kommer inte på bild förrän på förhoppningsvis torsdag
    Duntoffla skrev 2008-06-17 20:58:47 följande:
    Yeah right!
    ja men jag är ju lite bakom flötet ibland, ni måste uppdatera mig så polletten ramlar ner nån gång då och då Flört
  • gosmamman
    isold2003 skrev 2008-06-17 21:09:30 följande:
    Är så desperat godissugen ikväll, måste kanske hoja iväg till affären
    Jag med kan jag tala om, det värsta är att jag har en stor på så i skaffeiret men som ska sparas till midsommarafton.
  • gosmamman

Jag insåg idag att bebben kommer vara i STORT behov av byxor till hösten. Hela hennes byxlåda pryds ju av lindex velour i olika fäger.
    Idag hade hon de lila på sig och dom bara hasade upp i knävecken som knickers och så kan det ju inte vara när det blir kallare ute.

Men jag vet inte vad jag ska ersätta dom med heller för jag älskar lindex velour och jag tänker inte köpa märkes velouroisar för 300 spänn st.

Några katvig leggins ska jag ha iaf men helst vill jag ha mer velour, måste hålla benkoll på lindex mfl i höst och se om de kommer in lite velour i 86-92 för då e jag först på plats.

• gosmamman
    mortillsju skrev 2008-06-17 21:18:04 följande:
    Förra hösten hade de ju kanonsnygga velourbyxor i massa färger från strl 86 för 69 spänn styck (var det väl??) Jättefina. Jag vet att en del av dem florerar på Tradera redan nu! God kväll förresten i Tråden!!
    nä, dom e bara upp till strl 80 och det är dom vi har som börjar bli små.

Velourisarna som var i stl 86-122 kom typ bara en "laddning" och dom försvann direkt och det fylldes inte på heller. Bara på baby dom fortsatt fylla på med velourbyxorna
  • gosmamman
    mortillsju skrev 2008-06-17 21:21:47 följande:
    Ja det är möjligt! Billigt var det i alla fall!Vi får hoppas Lindex kör en repris i höst!
    mycket möjligt att det kom nån påfyllning men det har inte varit lika som på babyavdelningen för där hittar man helatiden nya velourisar.

Jag letade som en galning till stortjejjen (stl 110) på 4-5 lindex massa gånger men det enda jag lyckades komma över var 1 par bruna.
  • gosmamman

isold- Jag vet, det är supervårt att spara godis men det går ibland. Speciellt denna påse för sambon suckade i affären och sa "tror du den påsen finns kvar på fredag" så nu måste jag ju bevisa att den gör det

• gosmamman
    Tjejtriss skrev 2008-06-17 21:25:43 följande:
    Ojdå! Jag tror vi fick fatt på alla färger i alla strl vi ville ha (grå, svarta, bruna, cerise, ljusrosa & hallon)
    även till stora barnen Förvånad *avis* isf
  • gosmamman
    Tjejtriss skrev 2008-06-17 21:26:19 följande:
    Lila också ju Hoppas de kommer till hösten också!
    ja det hoppas jag banne mej
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10