Inlägg från: gosmamman |Visa alla inlägg
  • gosmamman

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Mor till sju- Marin tillsammans med tex rött tror jag skulle vara ok, det är mer såna klarblå och ljusblå färger han hakar upp sig på *gubb strutt*.

Men nu hittade jag ju 2 fina hängslisar jag ville ha men jag beställer inte till den frakten, aldrig.

"Om nån ska beställa från frökenblå" så går jag gärna igop några st på frakten, och ännu bättre kanske man kommer upp i fraktfritt (men det var ju nästan en miljonsumma, känns det som)

• gosmamman
    Angelinah skrev 2008-06-15 22:35:37 följande:
    Kram på dig åxå gumman...  Ni e helt underbara Har hoppat lite Villervalla, Katvig och Molo sen blev det lite bas på Ullared åxå
    , låter som fin shopping, och bra med billig bas.
  • gosmamman
    jompa skrev 2008-06-15 22:36:59 följande:
    Men vänta jag vet att jag sett dem i en vanlig lila färg någonstans, ska bara komma på var.
    tänk, tänk, tänk Kyss
  • gosmamman
    mortillsju skrev 2008-06-15 22:40:40 följande:
    Jag försöker ha de där ljusa blå färgerna på vår lillebror och tycker bara han ser flickig ut Inte för att det gör nåt men i alla fall. Mellanblå har han en del (kallar det ibland för legoblå!) och det passar honom jättebra i färg. Kanske är det pojkigt, men jag tycker min tjej passar bra i den blå med *tur att jag bestämmer själv här hemma*
    min gubbe ska då alltid lägga näsan i blöt Fundersam
  • gosmamman

Nu måste jag gå o sova och försöka sluta tänka på dumma DK som har så dyr frakt.

Godnatt, sovgott

• gosmamman

Gokväll alla shopping ladies!

Angelinah- förstår hur du tänker. Sina föräldrar förväntar man sig att förlora först när dom är minst 80 och så ska det bara vara och man ororar sig inte för dom på det viset, man har ju fullt upp med att oroasig över man och barn.

Skulle bli galen över vagn strulet, vet inte hur jag skulle handla i ditt fall. Men har du inte en bra beg bugga att köra undertiden du beslutar dig?

• gosmamman
    isold2003 skrev 2008-06-16 20:06:48 följande:
    Gosmamman, vilken underbar bild på bebben! Jättefina i Småfolk dina tjejer Lourdes, så fina Molos regnbyxor är! Ångrar nästan att jag inte köpt några.
    Hehe, lilla bustrollet lyser igenom, hon är nästan omöjlig att få på bild ibland. Det togs många bilder innan jag lyckades få till den som var den bästa.
    Lourdes skrev 2008-06-16 20:08:49 följande:
    Lourdes skrev 2008-06-16 20:08:49 följande:
    äh, det blir inget när jag citerar dig. Visst blir man kär, och jag blev riktigt trollbunden när den kom i lådan.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10