Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Preggi skrev 2008-07-13 00:17:49 följande:
    Ja, jag såg ju det men jag är ju så otålig när jag har beställt nåt... :-PNär jag börjar jobba så kan jag gå dit och shoppa istället på lunchen... Krånglar han varje natt?
    jag med , längtar ju så efter mina hummel
  • Rååsa Smurfen
    jacao skrev 2008-07-13 10:47:57 följande:
    Godmorgon på er allihopa Hänger inte med alls här längre sen jag började jobba Har iaf fått hem en Molo nyhet, pingvintröjan m ed rosa/grå ärmar, SÅ fin!Ser att det är fler som snart ska iväg på semester, vi åker på onsdag kväll, till Gotland. Maken är ju en sån där "fårskalle"
    den har jag okså köpt så fin .
  • Rååsa Smurfen

jen80 fina fotograf bilder ,fina är väl ett för svagt ord igentligen underbara ,önskar jag hade tagit bilder hos fotografen när Tara var nyfödd .
    Synd att de ska vara så dyrt är sugen på lite syskon bilder nu när hon blir 2 år

• Rååsa Smurfen
    nikki2006 skrev 2008-07-13 20:59:08 följande:
    Jag har också popkorn och cola. Men jag skulle behöva banta. Gick ner allt efter sista flickan på en vecka och sen har jag gått upp 7 kg igen. Suck så lätt att öka igen i vikt efter graviditet VARFÖRSå tråkigt att motionera också + när skall man hinna suck.Nej nu skall jag inte deppa. Tror jag måste stryka lite på min molo önskelistaRäknade ut idag att den ligger på över 6000 kr. Var skall jag få dem ifrån hi hi.
    jag har köpte wii fit + skiing   längtar till jag ska motioner nu
  • Rååsa Smurfen
    Soer skrev 2008-07-14 13:37:46 följande:
    Någon här som vet hur Hummel är i storlekarna, framför allt byxorna??
    jag fick mina fina rosa hummel wct jacka och byxa i dag tycker byxorna är ganska stora
  • Rååsa Smurfen
    Elaizans mamma skrev 2008-07-14 19:40:30 följande:
    Belladonna:Vart har du beställt Hummel setet ifrån?Mvh Lina
    matador
  • Rååsa Smurfen
    jojoa75 skrev 2008-07-14 22:37:42 följande:
    Angelinah Vilket underbart kort på dina stora barn!!Åh så fint Hummelsetet satt på Tara, belladonna! *mutter* Vill ju ha jackan ju.. Finns den färgställningen nån annanstans? Nån som vet? Alltså ceriserosa hummel jacka med gröna detaljer, strl 92Nån som sett en sån nånstans? Har sett den andra rosa, men den var så ljusrosa så den gillade jag inte lika mkt
    tack  tråkigt att din var slut  ,har tyvärr inte sett den någon annanstans .
  • Rååsa Smurfen
    Soer skrev 2008-07-14 22:47:21 följande:
    belladona: Hur lång är din tjej??
    var ett tags sedan hon mättes ,kollade nu med ett måttband ,inte helt enkel men ca 83 ,84  blev det
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10