Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

jojoa75 skrev 2008-07-15 11:26:48 följande:
    O JompaJa, jag tyckte det var lite märkligt faktiskt...De skapar ett nytt payson konto till en om man inte har nåt? Sen kostar det som sagt 2 kr att ta ut de pengarna... Men som Tjejtriss sa, det står ju tydligt på deras hemsida att de gör så, samt även vid returer.Trist bara att de inte har aut uppdatering, eller att de sa nåt tidigare, fick ju orderbekräftelse att varorna fanns o att betalningen registrerats o att de skickar så fort som möjligt. Sen nån dag efter fick jag mail från Payson att matador satt in pengar där till mig o när jag kom till Payson (när jag väl hittat lösenordet) så stod där typ sorry att jackan inte fanns kvar.Tradigt...Gomorron alla förresten

så var det lite för mig ,då jag beställde där ,betalade och  gick bekräftelsmail  kollade på sidan och efter min beställning försvann  byxorna  (har de inte autmatisk uppdatering då ? ) tänkte vilken tur  jag hade som fick sista,  även min stl i jackan försvann.

Men 5 dagar senare ,tänkte jag maila och fråga om de skickat. Då kom mailet att jackan att i st 86 var slut  men de hade stl 92 så då tog jag den,men man tror ju som du att när man fått mail  och dagarna gå att varan snart åt på väg hem.

• Rååsa Smurfen

Harley fin bild på Cayenne när hon  äter citron i Kik kid det är ingen mössa va hon har? 
    moonkids var okså jätte fint .

• Rååsa Smurfen

Jag har så himla ont i armen  idag  ,blir lite jobbigt att skriva då .
    Fick för mig att spela tennis i natt   kunde inte sluta förren ögonen blev tröttare än armen   Lite uppvärming inför wii fit + ski

• Rååsa Smurfen
    Angelinah skrev 2008-07-16 21:25:45 följande:
    terezita skrev 2008-07-16 21:28:24 följande:
    håller med tara e jätte söt i sina molosar
    Tack
  • Rååsa Smurfen
    Duntoffla skrev 2008-07-18 13:56:11 följande:
    God eftermiddag!Angelinah- vad urfin Ida är i knapparna! Är det alltså mer Molos på gång till Sverige? Typiskt dig att drömma om Molosar! Du som har koll. Vet du om Molos planettröja utan randiga ärmar kommit till ngn svensk butik?Nikki- söta töser i härliga Katvigvelour!Belladona- coola tjejen i bla Hollys och solglajjor!Preggi- din tjej ser riktigt glad ut för sin fina knapptröja!
    tack
  • Rååsa Smurfen
    seadwarf skrev 2008-07-21 22:50:34 följande:
    Jen80 - fina inköp lollypop - fina barn du har! en hel drös ju ;p.. supersnyggt har ni fått det hemma oxå! *avis*svisch - så söööt din tjejja är som vanligt :), fina kläder på både henne o sysslingen!belladona - gulltjejen, massa fina kläder.. jag gillar rosa ;pisold2003 - tack för kommentaren Preggi - vilka sötnosar! du har alltid så fiiina bilder!! (o kläder med förstås ;p)Vill ha pingvinsuiten med rosa kantband till emelie tror jag Sitter o dricker te o äter mumsmums.. hehe, sambon är o kikar på film hemma hos en kompis i barnen sover.. *skönt*
    tack så mycket  Glad såg din fina bild med rosa nutty  vill har det ,har ju i gult tröja o byxa ,men råååsa är ju så fint  vet nån om det finns på rea någonstans ?
  • Rååsa Smurfen
    Duntoffla skrev 2008-07-21 23:03:09 följande:
    Preggi- Söta töser i BT! Ja, rymdsuiten är fin men min tanke var från början en tröja. Men nu blir nog suiten en ny favvo här hemma. Sambon gillade den med. Det mesta funkar utom uttrarna enligt honom Belladona- Tara är jättesöt som vanligt! Risken finns ju att den blir dassig tyvärr...

tack så mycket Glad fina inköp du gjort ,jag har okså rymdsuiten  ,

så söt han var i den .

Loveliva så fina blå  ögon Hilda har

• Rååsa Smurfen
    Fantastiska Skatt skrev 2008-07-23 00:18:43 följande:
    Hej hej. Samma här - hinner bara in på kvällen numera, sent på kvällen. Tur i oturen att FL alltid kastar ut mig vid kl 01.03 (jo så galet exakt klockslag) annars hade man väl suttit hela natten
    konstig egentligen att FL alltid strular då  ,för jag få okså problem just då Fundersam
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10