Vi som shoppar danska barnkläder Del 10
jojoa75 skrev 2008-07-15 11:26:48 följande:
O JompaJa, jag tyckte det var lite märkligt faktiskt...De skapar ett nytt payson konto till en om man inte har nåt? Sen kostar det som sagt 2 kr att ta ut de pengarna... Men som Tjejtriss sa, det står ju tydligt på deras hemsida att de gör så, samt även vid returer.Trist bara att de inte har aut uppdatering, eller att de sa nåt tidigare, fick ju orderbekräftelse att varorna fanns o att betalningen registrerats o att de skickar så fort som möjligt. Sen nån dag efter fick jag mail från Payson att matador satt in pengar där till mig o när jag kom till Payson (när jag väl hittat lösenordet) så stod där typ sorry att jackan inte fanns kvar.Tradigt...Gomorron alla förresten
så var det lite för mig ,då jag beställde där ,betalade och gick bekräftelsmail kollade på sidan och efter min beställning försvann byxorna (har de inte autmatisk uppdatering då ? ) tänkte vilken tur jag hade som fick sista, även min stl i jackan försvann.
Men 5 dagar senare ,tänkte jag maila och fråga om de skickat. Då kom mailet att jackan att i st 86 var slut men de hade stl 92 så då tog jag den,men man tror ju som du att när man fått mail och dagarna gå att varan snart åt på väg hem.