-
jo de sålde byxorna till det lägre priset men i allafall stl 86 tror jag det var hade sålt slutBooble skrev 2008-07-04 01:35:19 följande:Det har inte jag fått ännu iaf.... och sen är de enligt lag tvungna att sälja till utsatt pris. Får väl se om det dyker upp nåt mail eller om det kommer byxor på posten.
-
godmorgon här är en till som är vaken (nästan i allafall ) väcktes dock av en eländig fluga
-
jag tänker åka in till stan snart typ kl 9 och klämma o känna och shoppa lite nyheter
Hoppas det jag vill har finns i butiken -
jag fundera okså på att köpa rymden som pyjamas tycker den är så finZvartaliljan skrev 2008-07-04 07:16:39 följande:mmm men där hade de ju inte mycket Vill ha ägbody och leggings i 92 (skulle ju inte ha fler bodys men börjar med den så får det bli tröja senare) och en rymdsuit i 92 (sååå underbart fin som pyjamas ju!)Katterna vill jag också ha men väntar nog lite med dom....
-
Zvartaliljan skrev 2008-07-04 07:48:38 följande:fast 349kr för en pyjamas känns sååå mycket kanske ska ta ett par rymden byxor o ha till ett linne på natten istället...hmm...för det kommer väl rymdenbyxor?
det är ju mer praktiskt okså för egentligen använder Tara suit längre ,tycker knäppning blir så jobbig ... få nog fundera o kolla lite vad som finns .
Rymd byxor fanns väl på hippo ,undra om det prinet kommer i linne ,annars få det blir tröja ,men då blir det väl ännu dyrare pyjamas .
-
var i min lokala butik bus o rackartyg o shoppa lite av nyheterna blev en planet heldress ,kommer att användas som pyjamas till Tara
och en paraplyr tröja .
Väntar på älgar och delfiner ,katter de hade bara bodys ännu i de printen.
Köpte dock en rosa molo jacka på 30 % -
godkväll la in bild på Tara i bildtråden i sin fina rymdsuit
-
Tjejtriss skrev 2008-07-04 22:15:28 följande:Så söt hon ärtack så mycket ,tycker den är så fin ,tänkte först inte köpa den ,tyckte det var för killigjacao skrev 2008-07-04 22:16:06 följande:Hon passade verkligen i den, jättefin!
Men spelar roll igentligen .. Man ska köpa det man tycker är fint ,under den tid man själv få bestämma deras kläder -
gör jag med på Taramortillsju skrev 2008-07-04 23:18:12 följande:Ja jst det....bästa tipset. Klä av ungen när de äter Så gör jag eftersom min lilla sliter av sig hakkläappen! God Kväll förresten! Fina nya Moloplagg!!!
-
de har ju ändrat på kragarna tyvärr typ pike krage ,byxorna tror jag är till det bättre med med mudd och resår i allfall för oss med smala barnJ essica skrev 2008-07-06 23:15:39 följande:Från både Butte och Terezita de har sett bilder på dom och säger båda att de är hur fula som helst.