Inlägg från: SmillaMilla |Visa alla inlägg
  • SmillaMilla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-08-08 15:55:28 följande:
    finns i ts
    Nämen oj! Sorry.
  • SmillaMilla
    Buttelina skrev 2008-08-08 15:58:37 följande:
    ingen fara
    jag tycker dock bara att jag gått igenom de shoppar som finns i ts tusen gånger, men denna var "ny". Trodde jag.
  • SmillaMilla
    ängeln83 skrev 2008-08-08 19:01:57 följande:
    Men shit vilken kul musikvideo, Liam står här och dansar för fullt Härlig låt, den satte sej i med huvud med ;- )
    ja men visst. Svea älskar när man skall knacka på hos de olika figurerna. Och Anton gillar teckenspråket bäst.
  • SmillaMilla
    futura skrev 2008-08-10 01:34:04 följande:
    Måste bara få berätta! Jag har köpt en regnbågs molo overall på 60%!!! Fick den för 478 kr! Jag är så lycklig. Jag har gått å drömt om den. Gud är god!
    Åhhh jag vill också ha!!!
  • SmillaMilla

Varning!

Jag brukar ge Svea (och Anton när han var liten) barnmatslocken att leka/pilla med under matningen. Men igår satte Svea locket i halsen, eller ja det satte ju sig i munnen så hon varken kunde svälja eller andas eller stänga munnen. Vi fick bända upp munnen på henne och dra ut det. Då hade hon redan hunnit bli blå om munnen och var så klart väldigt chockad. En liten varning bara! 

• SmillaMilla
    Mosen08 skrev 2008-08-11 20:23:35 följande:
    Jag fick virusvarning när jag gick in på den sidan
    Va oj ja då skall jag inte beställa därifrån Var lite kul dock att se kläder från 05
  • SmillaMilla

Sorry för ot i bildtråden Men hon är så söt min tjej när hon nu springer runt här hemma

Svea 1 år 11 september.
  • SmillaMilla
    nikki2006 skrev 2008-08-12 18:32:44 följande:
    jätte gullig
    Preggi skrev 2008-08-12 18:56:18 följande:
    Tack! Hon blev verkligen fin i färgerna! Prickbyxorna är världens mysigaste.. Smillamilla, vilken härlig bild på Svea. Hon ser alltid så himla go och glad ut!
    Hihi tack. Ja för det mesta är hon glad, men väldigt livlig. Inte stilla en sekund.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10