Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

alex 07 skrev 2008-08-19 23:43:25 följande:
    Butte: Såg att din utdelning på Tradera var bra Mina som gick ut i söndags tjänade jag 76kr på mot vad jag betalade
    alltid super
    alex 07 skrev 2008-08-19 23:44:54 följande:
    Jag börjar också vv på måndag, kör igång eftersom jag ändå börjar jobba, lika bra att göra allt på en gång
    åh då kan vi peppa varandra och dela recept
    NovJenny skrev 2008-08-19 23:44:59 följande:
    Ja, gör det. Och som sagt, tröstshoppa och sedan har du oss här i tråden att gnälla av dig hos om det känns tungt.
    ja, det kommer nog gnällas en del

på tal om rultig... isabel var också superrund som bebis. här på denna bilden är hon runt 6 månader. kolla in tuttarna liksom

• Buttelina
    alex 07 skrev 2008-08-19 23:53:38 följande:
    Åhhh vad sööööt hon var på den bilden Nu skall jag nanna, sov gott
    Tjejtriss skrev 2008-08-19 23:54:21 följande:
    Vilken liten go och söt knubbsäl
    NovJenny skrev 2008-08-19 23:54:31 följande:
    Jag ser där hur lika de är varandra (och hon är juu sååå grymt söt). Tycker lillebror är jättelik henne där. Bilder på Noah har ni ju sett när han var knubbis.Han vägde ju 12 kg vid 7 månader han.   Kollade här om dagen då jag jämförde Lilly och honom lite. Lagom skillnad.
    OJOJ 12 kg vid 7 månader var inte dåligt du måste ju visa lite bilder på honom och visa oss när du har tid jag älskar tjocka goa ungar
    Saraia skrev 2008-08-19 23:58:08 följande:
    OJ VA SÖÖÖT! å lik brorsan!
    tack Vad gullig du är
  • Buttelina
    NovJenny skrev 2008-08-19 23:54:31 följande:
    Jag ser där hur lika de är varandra (och hon är juu sååå grymt söt). Tycker lillebror är jättelik henne där. Bilder på Noah har ni ju sett när han var knubbis.Han vägde ju 12 kg vid 7 månader han.   Kollade här om dagen då jag jämförde Lilly och honom lite. Lagom skillnad.
    Saraia skrev 2008-08-19 23:58:08 följande:
    OJ VA SÖÖÖT! å lik brorsan!
    ja dom är nog rätt lika varandra. såg det igår när jag hade likadana kläder på dom.. syns att dom är syskon i alla fall
  • Buttelina
    NovJenny skrev 2008-08-20 00:08:15 följande:
    Butte: ja, det ska jag verkligen försöka göra. Måste dock försöka få tag på de bilderna eftersom de ligger på en annan dator utan skärm. Nej, nu måste jag sova sambon blir inte klok på mig nu.
    ja gå och lägg dig och förbered tuttarna på ännu en natt

sov gott
  • Buttelina
    Emmsan skrev 2008-08-20 00:10:37 följande:
    hehe nuuu vet jag varför du gillar melkers tjocka kinder ;) guuud va söt...
    haha, ja jag älskar hans kinder, är sugen på att åka hem till dig och knipa i alla hans lår åhh vad jag gillar det
  • Buttelina
    Emmsan skrev 2008-08-20 00:13:56 följande:
    mm ska bli kul o se vad han väger lille buddha som sagt 8100 vid 3 månders kollen asg hahahahahah
    oj Förvånad herre jisses buddah är lillebrors smeknamn
  • Buttelina
    Emmsan skrev 2008-08-20 00:16:44 följande:
    haha mm men nu tror jag han har stannat lite eller hoppas.... gnällig idag oxå fler tänder på g undrar vad det är för bebis jag har fått
    ja, det brukar ju stanna av.. isabel vägde runt 7.2 kg vid 4 månader men sen vägde hon bara 9.9 vid ett års kollen...

lillebror har också blivit mycket smalare än innan... så det jämnar ut sig
  • Buttelina

hhhheeeej idag har jag SHOPPAT det blev en HUMMELOVERALL och en molo tunika. och sen shoppade en underbar viss person till mig också, det blev två suits (ooops ) och en MINT katvig boilersuit *i lööve*

ser att det kommit småfolk

Lina: tror thea kan gå på strl 86/92 en hel del av bias strl 86/92 sitter precis, det är så att jag funderar på att gå upp till 98/104 till honom... jan hade en långärmad på sig idag.. bild kommer

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10