Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

vem har fått in småfolk?

• Buttelina
    ängeln83 skrev 2008-08-20 13:56:26 följande:
    Meeeeeeeeeen guuuuud så sött, helt underbar overall ju.
    ja jag är såååå nöjd. den är MYCKET smidigare än molo faktiskt! lätt för lillebror att röra sig i den!
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2008-08-20 13:59:33 följande:
    Ha! Dte kom ju visst NS idag! Och fiiiinaste VV mössan!
    Tjollabolla skrev 2008-08-20 13:59:33 följande:
    Ha! Dte kom ju visst NS idag! Och fiiiinaste VV mössan!
    bild tack
  • Buttelina
    Incommunicado skrev 2008-08-20 13:57:11 följande:
    OT: fortsättning NS: Nu har mina NS denim raw light hämtats på posten, sååå fina (finns i BT).Tack igen Gosmamman för tips om Sobearea, jag köpte ju rosa och har sedan dess luskat reda på fler som har rea och fick mina äppelgröna och en jacka till byxan och köpte ett par plommon också när jag ändå var på G - såååå sköna, jag älskar velour, ska bli gott att ha hemma iaf. Jag var faktiskt på fest i mina rosa i lördags... *skäms lite, men bara lite*Jag köpte ett par Lindexbrallor idag med, såg fräcka hängslebyxor i brunrutigt, sådär gubbigt ni vet, och ett par brunrandiga velourisar, jag föredrar ju Katvig men råkade sälja mina men nu tänkte jag att det vore käckt till Nutty brun tröja jag köpte av Duntoffla så det köpet blir allt dyrare.
    gick du på fest i sobeabyxor? du är för rolig
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2008-08-20 14:10:00 följande:
    Vet inte om du ser vad jag skriver på Msn, mitt är knäppt. Ibland ser jag inte vad andra skriver och andra ser inte vad jag skriver. Är den inte supervarm? Är den vattentät? Alltså kan man ha den när det bara är slask ute o så?
    nä, jag ser inte vad du skriver, trodde du dissade mig

vatten och vindtät. inte alls tjock.. tyckte den var snäppet tunnare än molo. perfekt med smidig dubbelknäppning fram när det är till små barn. jag är såå nöjd!
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2008-08-20 14:38:15 följande:
    Finns det? Var?? Jag hade gärna haft den lila men när jag klämde på den på bombom sa sambon ALDRIG
    på pop
  • Buttelina
    Fantastiska Skatt skrev 2008-08-20 14:24:42 följande:
    Mhe säg inte så ... *får inte köpa en overall till* Hur är Molos byxor i stl i år? Vet ej om man ska ta 80 el 86 till fisen? Han har ju rätt korta ben alltså...
    80 kommer funka. men 86 kan funka i de med print
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2008-08-20 14:46:44 följande:
    Lite gangster bilder i bt nu Alltså Butte är där inbyggt mössa? Hur funkar det? Låter coolt
    ja, jag blev såå förvånad kolla på bilden med isabel.. det är en rånarluva som liksom sitter fast i nacken . riktigt smart. det behövs ingen halsduk heller
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10