• Helle

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

belladona skrev 2008-06-06 09:25:49 följande:
    GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN   
    [/citat]
    loveliva skrev 2008-06-06 09:36:57 följande:
    [citat]
    GRATTIS!!!!! Lätt personnummer
    [/citat]
    Duntoffla skrev 2008-06-06 09:36:46 följande:
    [citat]
      God morgon!Vad händer här då?Idag blir det att fixa hemma som gäller, gjuta plintar till altanen och måla en vägg. Sen lite påtande på tomten och grillning på kvällen.Helle-Grattis till 2-åringen! Hmm....svårt! Gillar färgen bäst på den undre men trycket bäst på den övre
    Tackar och bockar
  • Helle
    Buttelina skrev 2008-06-06 22:41:28 följande:
    ta samma strl som du har i heldressen med långa ben
    Hmm, jag har ju bara en gammal grön. Den är ju 62 nu och börjar bli lite liten. Då kanske 68 borde gå bra. Funderar...
  • Helle
    Buttelina skrev 2008-06-06 22:43:47 följande:
    ja, det blir säkert super
    Thanks! Såg nu att de var slut dock på Freshmilk. Får leta vidare.
  • Helle

Oj vilken tur att Linas fönster nämndes. Jag hade helt glömt bort att man ska sätta in pengar. Är så van att ta på kreditkort så jag kunde ha missat det här helt. Tack! Ser fram emot Småfolks grodbody

• Helle
    ängeln83 skrev 2008-06-09 13:33:09 följande:
    Förresten, ni som använder UV dräkter, vad har ni under?Vi har köpt engångs badblöjor, men det blir ju dyrt, speciellt om det badas några gånger varje dag.Men visst borde det funka med blöjbad byxor under?
    Vi hade blöjbadbyxor under förra året då vi var på Cypern. Fungerade kanon.
  • Helle

Ni skriver ju så mycket så man aldrig hänger med här numera

Idag fick jag i a f min (Gustavs) Småfolksbody med grodor från Linas fönster. Åhhh, vilka fina färger!! Nu hoppas jag den håller sig fin också (till skillnad från Philips pingviner som tappade färgen direkt). Bodyn såg ganska bred ut, men sonen är ju i o f sig inte så liten heller så det blir nog bra.

Ang Maugu så såg jag i hennes blogg att operationen är uppskjuten till måndag. Jag håller mina tummar för henne då.

Preggi: Måste säga att din minsta har underbara ögon. Tänk vad många killar som kommer falla där genom åren

• Helle
    CamillaJ skrev 2008-06-14 13:11:38 följande:
    Goddag. Åh shit är det bara jag som sitter här och har skit tråkigt ..gud denna dagen är hemsk... jag är så trött och små ont i huvudet sen två vildingar på de och en sambo som ligger sjuk ...perfekt precis 2 dagar innan vi åker deppig man blir ! Men försöker att inte deppa ihop totalt hehe.. han blir förhoppningsvis frisk och jag piggare. Skulle viljat gå ut och joggat idag på morgonen men kom aldrig ut.. så få bli ikväll.. men helt OT var jag ju nu..heheÅh va fina alla är i bildis.. har inte varit ett dugg sugen på shopping i typ 2 veckor nu så när man kommer hem från cypern lär man ju shoppa ihjäl sej
    Åh, vad härligt att åka till Cypern nu (visst var det dit?) Vi var där förra året och det var kanon. Lite avis. Även om det är jobbiga dagar till ni åker så är det snart glömt när ni väl är där
  • Helle
    jompa skrev 2008-06-14 14:54:07 följande:
    Okej får bli den, men ska man köpa 56 eller 62. Hon var ca 50 lång och 3,6 kg.
    Rosa vit tycker jag också. 56 kommer räcka gott och väl om hon ska ha den nu. VI har 62 på en grön till sonen och den fungerade perfekt när han föddes och då var han ju 58. Han kan fortfarande ha den nu när han är 63 men det är på gränsen.

Men 62 är nog bra om du vill att den ska fungera framåt hösten också. Nu gör det ju inget om den är lite stor.
  • Helle

Nu har vi fått bredband på mina svärföräldrars land, så nu sitter jag här och surfar när Gustav sover och de andra är ute med båten. Blickar ut över sjön ...

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10