Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

lillronya skrev 2008-07-02 23:03:58 följande:
    Å nu blev man ju jättenyfiken på det nya molo...Har sett en del, men inga isbjörnar... Låter fint. Bara det inte blir som med tigrarna. De var jättefina i mitt huvud. Såg inte alls ut som de gör på molokläderna.
    Fast jag tycker det där linnet som Maia har med tigrarna är läckert, ananrs är jag inte så förtjust i dem. Skulle kunna tänka mig ett sånt till 6-åringen, men det får vara..
  • snigelina
    Ullis 10 skrev 2008-07-02 23:05:24 följande:
    Stora strl här med - blir en dyr höst. De danska butikerna kanske inte får lägga ut bilder, vet att millepercille skrev på sin hemsida inför nyhetssläpp förra säsongen att de inte fick lägga upp för förbeställningar pga alla som kopierar printen! Älgar, pingviner o cross blir det till grabbarna här! Och lurv och jacka och en overall.. Hmm... lämnar tillbaka kottarna från Lindex (som om det täcker budgeten, men det minskar iallafall garderobens omfång).
    Ja, här inför vi maxantal på plaggen i garderoberna, så man får sålla ordentligt nu.. Det känns inte vettigt att ha dignande garderober längre..
  • snigelina
    Buttelina skrev 2008-07-02 23:34:50 följande:
    ja... alltså jag måste ringa henne imorgon! kommer ringa bombom också och höra vad hon hört... jag måste ha planeter och älgar
    Attans att jag inte är hemma på nästan hela dagen och får veta..
  • snigelina
    Buttelina skrev 2008-07-02 23:36:53 följande:
    jag kan smsa
    Håller på att byta abonnemang så det numret funkar inte nu Men tack för tanken iaf
  • snigelina
    jompa skrev 2008-07-03 09:15:13 följande:
    Japp
    Jag tycker den röda/lila är fin, finare irl än på bild! Den lila/rosa tycker jag är lite för tam i färgerna..
  • snigelina
    jompa skrev 2008-07-03 09:15:13 följande:
    Japp
    Den gul/gula då?
  • snigelina

Hmm.. har 2000 kr shoppingpengar som jag tänkt spendera på Pop idag, men får nog spara hälten till tre Molo-tröjor iaf..

• snigelina

Hmmm.. jag blir alldeles matt. Hur ska man ha råd med allt fint då? Paraplyerna var lite coola, den kan nog min 8-åring gilla

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10