Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

loveliva skrev 2008-07-04 14:10:00 följande:
    Åhh fina!!! De har jag till mina pojkar, underbara! Nu  har Matador fått lite Molo också.
    Vi har haft de vanliga jeansen tidigare, men de har suttit lite tight upptill. De grå fodrade har vi i mindre strl, men bra att bunkra upp med större De är ju så fina!
  • snigelina

Hrmm.. eskimåerna gillade jag inte heller. Vad är det med mig egentligen?

• snigelina

Jompa, jo, jag håller med dig. Våra stora tjej som är 8,5 har iofs lite Molo och kommer nog få en tröja med umbrella-trycket i år. Jag tror hon gillar det och det är lite coolt 6-åringen har nog mest Molo av alla barnen, men hon är ju inte så stor heller å andra sidan Vet inte om hon kommer få något från hösten, jag är ju inte så jätteförtjust i printen alls. Stella är 3 och för henne passar väl det mesta, problemet är väl snarare att jag inte gillar så mycket. Isbjörnarna var verkligen en besvikelse. Älgarna känns väldigt bleka i färgerna. Katter kommer hon få och säkert en pingvintröja med randiga ärmar och kanske leggings till, men någon större shoppingyra TROR jag inte det blir: Bäst att gardera sig lite. Kanske gillar man massor sen och kan fynda på adventskalendrarna/rean i vinter.

• snigelina
    ängeln83 skrev 2008-07-04 20:36:35 följande:
    Sitter förmodligen och sniffar på alla nya Molosar hon köpt idag
    jompa skrev 2008-07-04 20:37:51 följande:
    Väntar oxå på henne, vill se om hon fyndat idag
    Får snart skicka ett sms och skälla på henne
  • snigelina

Butte - Jisses vilken billig rea du hittade då! Avis till tusen..

• snigelina
    ängeln83 skrev 2008-07-04 21:51:11 följande:
    Ha ha, mms:ade just denna bilden till sambon.Han frågade om vi skulle göra mer barn eftersom jag börjat klä Liam som en flicka Fast här ser han ju faktiskt ut som en liten tös.
    Nja, han ser ut som ett BARN tycker jag
  • snigelina
    belladona skrev 2008-07-04 22:12:46 följande:
    godkväll la in bild på Tara i bildtråden i sin fina rymdsuit
    Så söt hon är
  • snigelina

åååh.. vill också shoppa molonyheter.. bara ett plagg iaf.. Fundersam

• snigelina
    Buttelina skrev 2008-07-04 22:25:27 följande:
    klart du måste.. vad är du sugen på?
    Egentligen inte mycket alls Förvånad

Stella ska få en katt-tröja och ev leggings och så ska hon nog få en pingvintröja med rosarandiga ärmar.

Jonna ska få en umbrella-tröja och Nora ska kanske få den blommiga med randiga ärmar. Får se, den känns int som nåt måste just nu, det gör egentligen bara katterna.. Avvaktar nog lite.

Men det jag vill ha/funderar på finns ingenstans än ändå *s*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10