Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-06-28 23:20:39 följande:
    ohhh sånt gillar vi kompensation är aldrig fel fina inköp!
    Jaaa, jag skulle ha haft sorbettightsen och gorumet-tröjan till Stella egentligen, men hon hade fel på sitt system och mailade inte mig förrän efter en vecka. Då var det slut förstås, men fanns i en strl större, men jag tog det till Nora istället. Fick ge 250 kr för båda plaggen istället för 299 och sen fick jag halva priset på allt annat jag ville ha Förvånad
  • snigelina
    Buttelina skrev 2008-06-28 23:24:44 följande:
    OJ, det var ingen liten kompensation!
    Nej, verkligen inte, men det var ganska utplockat. Fast vi behöver inget heller Men jag är glad över NS-jeansen förstås
  • snigelina
    lillronya skrev 2008-06-28 23:32:27 följande:
    Godnatt!
    Har du fått tag på en röd NS-jacka i 86 än? Visst är det det du letar efter?
  • snigelina

Usch, nu shoppade jag på både Enzo och Batinki. Jag som inte fåååååår Suck! Måste hålla i slantarna nu..

• snigelina
    Buttelina skrev 2008-06-30 00:07:51 följande:
    vad shoppade du då?
    På Enzo blev det rosa/vit-randiga Katvig-leggings till Stella och Nora och en orange Shampoodledress till Stella. Tvekar lite på den dock, orange är ju inte hennes färg

På Batinki hade jag maaassor i varukorgen först, tex Didriksons suveräna överdragsbyxor, men det kändes tråkigt att lägga pengar på just nu Stella behöver egentligen en bra jacka, men de Didriksons de hade var inte i nån färg som hon hade accepterat tror jag.. Det blev en lila, retroblommig Småfolk-klänning, sorbet-knickers och grå NS baggy-byxor till Stella, långärmad Poetrytröja till Jonna (nu har alla tjejerna fått den..) och sorbet-linne till Nora.
  • snigelina
    Buttelina skrev 2008-06-30 00:11:08 följande:
    åhh förresten jag har velat ha ett par sobea byxor ett tag nu men är lite snål när det gäller att shoppa till mig själv.... så idag sa min älskade sambo att jag kunde beställa vilka jag ville och ta hans kort min goa sambo han tyckte jag kunde ha dom på kvällarna i stugan
    Åh, vilka tog du då?
  • snigelina
    Buttelina skrev 2008-06-30 00:12:43 följande:
    åh fina inköp! jag var nära på att köpa den blommiga småfolk klänningen också... så fresta nu inte mig med bilder i bildtråden sen
    Tihi, jo, det kommer jag göra Hade ju egentligen beställt den vita sån med orange/gula blommor tidigare, men avbeställde den. Det var ju det där med orange.. Väntar på en annan lila långärmad Småfolk-klänning från Tradera också, men börjar ge upp den 10 juni tog auktionen slut...
  • snigelina
    Buttelina skrev 2008-06-30 00:13:33 följande:
    har inte beställt än men det blir nog ett par lila eller kanske cerisa
    Har du sett att de finns på rea?
  • snigelina
    Buttelina skrev 2008-06-30 00:16:52 följande:
    nämen vad tråkigt säger hon att hon skickat den eller? Den vita med retro blommor gillade jag inte alls innan men nu tycker jag den är skitfin! var hade du beställt den?
    Hon svarar inte på mail alls just nu Får försöka få tag på henne i veckan som kommer..
    Jag har gillat den vita från början, men hade helst haft den i suit på bebis Den finns på www.smaknyten.se/butik
  • snigelina
    Buttelina skrev 2008-06-30 00:22:01 följande:
    suit till bebis hade inte varit fel ahh farligt farligt... jag får inte trycka på köp knappen Hoppas att du får din klänning snart
    Du har sett rean på www.mammashop.se va? Byxor till dig, alltså. Där får du ju två par för samma pris Eller byxor och jacka..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10