Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Nika skrev 2008-07-03 09:54:50 följande:
    pingvinerna är ju jättefina!Och katterna kommer dottern att vilja ha direkt!!ni har ju verkligen ingen smak Molo vet minsann vad en liten 4-årings hjärta klappar för...
    Japp, katter kommer 3-åringen här vilja ha. De passar nog till hennes gröna Molo-velourisar också, det är bra, för de är lite svårmatchade..
  • snigelina
    Incommunicado skrev 2008-07-03 09:57:47 följande:
    Jag tycker att Molo i höst redan slår vårens Molo.  Jag köpte visserligen allt ändå, men Molo hade ingen pangkollektion i våras. Jämför med alla fina amerikanska bilar, spitfire, uttrar, lamm o kaniner osv.
    De har alltid en mycket starkare höstkollektion än vårkollektion.. tyvärr..
  • snigelina
    Buttelina skrev 2008-07-03 10:00:59 följande:
    jag dissar INTE katterna! katter kommer flytta in hit
    Hit också, till minst en unge
  • snigelina
    Höst06 skrev 2008-07-03 17:30:03 följande:
    Är 600:- ett rimligt pris att köpa en Molo vinteroverall i regnbågen för? Strl 86.
    Tänk på att den är stor i strl, som en 92.
  • snigelina

Idag fick jag stooora paket från Batinki och Spojl, bla tre par NS-byxor till Stella och så massa Molo. Roligt! Fast nu får det nog vara slut på reashopping...

Är inte helt förtjust i Molos print, faktiskt. Älgarna känns väldigt bleka och trista, men katter ska det absolut bli här iaf! De andra får nog växa in lite och så kan man ju avvakta till adventskalendrarna i december Jag gillar att reashoppa!

• snigelina
    Lina med Liten skrev 2008-07-04 11:15:23 följande:
    Tjejtriss: hur har det gått m enzo?
    Jo, jag fick svar, men det jag helst ville ha fanns inte så jag struntade helt i det..
  • snigelina

Finns det nån Nova Star-tråd?

är så himla glad över byxorna som kom igår, kan inte se mig mätt på dem

• snigelina
    Incommunicado skrev 2008-07-04 13:50:53 följande:
    kan du inte vara OT o visa i BT?
    Joo, det är klart jag kan. Jag är urdålig på att fota till BT Tre par NS för 640 kr känns som ett fynd
  • snigelina
    ängeln83 skrev 2008-07-04 13:51:53 följande:
    ÅÅÅÅÅååh, min chef ringde nyss, han skulle förlänga min tjänstledighet, så nu ska jag och Liam vara hemma i 10 månader till och mysa Nu blev dagen genast helt underbar O nu ska jag minsann shoppa nåt för att fira.
    Åh, grattis! Vad mysigt
  • snigelina
    loveliva skrev 2008-07-04 13:59:59 följande:
    Jo det finns en NS-tråd Men vart vet jag inte, har tappat bort den Vilka byxor fick du igår?Jag fick mina NS army från kidz igår, såååå fina!
    Jag fick de grå fodrade med blå detaljer från Batinki och XL-jeans och XL-baggy (beige) från Spojl
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10