Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Maugu  - u got mail

stolt mamma till Damien - född 13 september 2007
  • Damien och Adrian
    Tjejtriss skrev 2008-07-24 09:23:25 följande:
    Har blivit moster i natt till en liten flicka på 53 cm/4095 g. Vad ska jag köpa måntro och vilken strl? =)
    grattis - Katvig är snyggt till de små, eller en fin reamolo?
  • Damien och Adrian
    lillronya skrev 2008-07-24 17:24:22 följande:
    Tror minsann vi ska vara lite nostalgiska ikväll och åka och lyssna på Noice.Knappt jag minns de och jag är ju inte precis yngst här, så det är väl få som ens vet vem de är.
    jag vet! Fast det var eg kompisen som lyssnade på dem, det var 1980-81 de var som störst om jag inte minns fel? Freestyle och Gyllene Tider var mina stora idoler på den tiden. Och Duran Duran.
  • Damien och Adrian
    Duntoffla skrev 2008-07-24 18:49:41 följande:
    Jag lyssnade inte heller på dem utan de var nog mer poppis för ex min storebror som är några år äldre än mig.har några fler butiker fått in Molo nu?
    det verkar inte så. Tråkigt att det tar sån tid. butiken här hemma ringde och sa att andra sändningen kommit, jag kilade dit men de hade inte fått mkt tyckte jag, nästan inget för baby och mkt för tjejer... jag köpte en stjärntröja och ett par rutiga byxor ni kan se i bildtråden, övrigt i bildtråden kom med posten.
  • Damien och Adrian
    Duntoffla skrev 2008-07-24 19:04:23 följande:
     Synd! Eller tur för ekonomin... Såg massa fint du köpt i BT! Undrar om den turkosa med stjärnor kommer i body någonstans?
    säkert. Men butikerna verkar ta in mindre än normalt? alla har liksom olika på sina sidor och ett litet antal bara.
  • Damien och Adrian
    nikki2006 skrev 2008-07-24 19:09:17 följande:
    Åhhhh vilken massa fina kläder. Blir lite ledsen att jag inte har pengar vill köpa lite nya molo juMen lillan har växt ur 74 precis upptackte jag så jag behöver ju lite nya molisar i stl 80. Får väl lägga ut lite mer påt så jag har råd.Jag vet att jag inte skriver det så ofta men du har super fin smak
    åh tackar! Tack Duntoffla med *solar mig i glansen*
  • Damien och Adrian

någon som vill vara med och sambeställa från funkylittlemonkey? Jag är trött på att vänta på roliga Molokläder som kanske inte kommer.

• Damien och Adrian
    isold2003 skrev 2008-07-24 20:46:49 följande:
    Incommincando, så mycket fina kläder du köpt! Jompa, spara pengarna till Slitage i höst Duntoffla, håller med dig om Lindex barnavdelning, jättefina tjekläder och supertrist killavdelning
    tack!

Jag tycker de har en del fint till killar, en body här, en byxa där. Snyggare än H&M och KappAh.
  • Damien och Adrian
    nikki2006 skrev 2008-07-24 21:35:36 följande:
    Vad härligt med blå ögon.Min man hoppades att våra barn skulle få hans ögon, de är också blå. Men båda har fått bruna ögon efter mig.Kommer ihåg den oranga katvig suiten med mössan du hade i bt för några dagar sen. Jag vet inte riktigt varför, jag brukar inte vara så förtjust i orange. Men den var super snygg. Har inte sett den någonstans. Var den från en gammal kollektion???
    orange/vanilj suit el body finns på Tradera. Gammal kollektion. Orange/turkos är från våren.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10