Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

jompa skrev 2008-06-10 15:26:42 följande:
    Ja vi bor oxå i lägenhet men vet inte om Stockholm nu kanske är väldigt dyrt att bo i. Sen ska den ena ha ett bra betalt jobb om man ska klara sig på en inkomst här.Nu har jag i alla fall beställt klänningen och vill ha den nuuuuu
    här är killen och tjejen lika "besvärliga" underbart snälla barn men "jobbiga" vid lämning. de är båda välldigt mammiga

BRA KÖP!! du kommer bli så himla nöjd tror jag! Måste få se bild med den på sen
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2008-06-10 17:37:28 följande:
    Ja jag tror det. I söndags? Jag fick iaf mail att det skulle skickas igår och jag ändrade till min nya adress. Alltså idag har Milo bil bodyn på sig från Molo. Jag tycker han ser så bebis aktig ut i body nu! Ser dumt ut! Har ni body på era 15-16 månaders? Jag menar han är snart 1½ år, det är kanske dax att göra sig av med dom... Dom enda som används är Molos och det bara för att jag "ska". Kanske dax att lägga ut dom på T. Tror ni det är lönt nu? Det är alltså kortärmade från våren...
    jag använder fortfarande body på lillebror. kommer speciellt göra det till hösten då han kommer ha jacka. tycker inte om glipan som bli mellan tröjan och byxorna när det blir kallt

preggi: supersöta flickor du har! Jag tycker att ap klänningen var jättefin på din dotter
  • Buttelina
    jompa skrev 2008-06-10 20:32:43 följande:
    Butte: Hur har det gått med banken???????? Nyfis och vill se bilder ju på huset Själv har jag blivit erbjuden ett jobb idag Men jag sitter i en jobbig sits med tre st intressanta jobb som ser lovande ut, vet inte hur jag ska göra.
    åhh grattis

allt är ok med banken vi skriver kontrakt imorgon
  • Buttelina
    jompa skrev 2008-06-10 20:38:24 följande:
    Åhhh så kul, nu hoppas jag inget kommer emellan detta.
    det har inte varit nån annan som varit på visning på denna så det kommer nog inte fler bud i alla fall *hoppas*
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2008-06-10 20:41:34 följande:
    ÅÅ vad spännande! GRATTIS! Vi vill se bilder imorgon Får ni den direkt då?
    klart jag länkar imorgon efter kl 5
  • Buttelina
    isold2003 skrev 2008-06-10 20:57:51 följande:
    Åh vad kul! Bara att välja och raka då Butte, det här har jag helt missat, ska ni köpa stuga?
    ja en fin sommarstuga
  • Buttelina
    isold2003 skrev 2008-06-10 21:29:33 följande:
    Godkväll! Jag sitter hellre här än vid tvn.. *duckar*
    det gör jag också. jag skiter fullständigt i fotbollen
  • Buttelina

jojoa: så söt lill tjejen är  Underbara ögon på den bilden

Belladonna: riktigt avis på den fina jackan, söt din tös är, hon klär skitbra i rosa

• Buttelina
    havsvind skrev 2008-06-10 23:33:15 följande:
    Emmsan: Såå snygg sufflett!!   *avis*    Skulle vara kul att "pimpa" sin bugga, tyvärr har jag tummen mitt i handen
    du får allt ta och bjuda in oss
  • Buttelina

godmorgon

attans vad jag är nervös.idag skriver vi FÖRHOPPNINGSVIS kontrakt tjohoo tänk vi e kanske stugägare till en underbar liten stuga i em *vågar knappt hoppas*

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10