Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Tjollabolla skrev 2008-06-11 08:37:50 följande:
    ÅÅ det är så spännande!! Vi längtar efter länken här ju Får ni den direkt sen eller hur funkar det?
    länken kommer direkt efter, jag vågar inte länka förrän kontraktet är skrivet, för med min otur så hade nån sett den och budat över *asg*

Tillträde den 1 juli. Men det känns super, för då hinner vi handla sängar till barnen och en bäddsoffa till oss, samt lite tallrikar, bestik och gardeiner.. lite för att göra så att den känns som vår den säljs med alla inventarier..
  • Buttelina
    snoozen skrev 2008-06-11 08:38:51 följande:
    OT, men anar att det finns ägare till dessa här inne.. Kan en liten kille ha den här? Sambon har tappat bort våra andra Kik Kid-hattar.. *grr* Och det är ju hopplösa att få tag i nu.www.litenpalandet.se/ProduktInfo.aspx
    jag tycker absolut att en kille kan ha den!
  • Buttelina
    lillronya skrev 2008-06-11 08:42:49 följande:
    Å vad härligt! Då har ni ju den största delen av sommaren!
    ja, det är vi en kompis till mig har också stuga där, ska bli skoj alla härliga grillkvällar med släkt och vänner
    jompa skrev 2008-06-11 08:45:02 följande:
    Åhhh låter så mysigt.
    jaaaa, ska bli såååå mysigt
  • Buttelina
    Infinite Joy skrev 2008-06-11 09:10:32 följande:
    Buttelina: när kontraktet är skrivet plockar antagligen mäklaren bort objektet från nätet direkt och d funkar inte länken :( Jag förstår dock att du vill ha det klart innan du visar. Hoppas att ni får denna stuga. Har sett att andra har gått förbi er.
    tack jo jag vet att mäklaren tar bort den ganska omgående, men jag har sparat bilderna från nätet
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2008-06-11 09:05:48 följande:
    Han är riktigt lång, kollade på kurvan igår, på vikt ligger han rejält under och på längd rejält över Skrutt är 10 cm längre än sin 3 veckor äldre kusin.Hur lång är Noel då?
    oj, vad lång han är. lillebror är 5 cm kortare och väger 2-3 kg mer
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2008-06-11 09:31:08 följande:
    Oj vad lång skrutt är! Milo var 83 och vägde 11,6 nu för 2 veckor sen. Mer kilo o mindre cm Butte: jag hopps verkligen du har mobilt bredband så du överlever shoppingsommaren
    haha, nope inget internet i stugan du får smsa vid pangerbjudanden
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2008-06-11 11:07:29 följande:
    Nu kom postis, 4 paket i lådan
    biiild
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-11 10:54:23 följande:
    God förmiddag!!Paketen kom inte idag heller - vart har de tagit vägen ängeln --- Den mattan va ju perfekt!! Sambon såg bilderna på Milos rum för ett tag sedan och tyckte absolut att Skatten skulle ha det så när vi fixar hans rum. Hahaha, jag som inte ens vågat komma m förslaget så föreslog han det själv när han tjuvkikat över axeln på mig Snart har halva tråden "Molo stars" (sambons uttryck) på barnens väggar Tjolla --- jag kommer mer än gärna och hämtar gostrollet ett tag - håll ut bara så slänger jag mig i bilen Nu ska jag läsa tillbaks lite o se vad jag missat
    ett paket är "borta" för mig också TRE veckor sen jag beställde och jag tycker INTE att det sköts snyggt av e-shopen
  • Buttelina
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-11 11:11:14 följande:
    Haha - ja det brukar ju bli så Vad fick du för ngt?? *avis*Jag väntar på Småfolk fr LPL samt nya Katvig turkos/orange. Vi brukar få posten tidigast 13 annars men nu är det ngn ny kille och han verkar ta motsatt håll så den kommer vid 10 Hihi, nä sambon tycker inte heller om färgerna. Färgerna är ju riktigt fula men ihop blev det skit coolt sa han *knasboll*
    vad väntar du på för småfolk?
  • Buttelina
    ängeln83 skrev 2008-06-11 11:13:12 följande:
    2 paket till mej och 2 till skrutt Han fick från EST Katvigs blå/orange t-shirt, beställde igår så det gick ju fort. O Molos gamla regnbågs byxor, sååå sjukt fina.
    visst är dom fina. jag har byxor, suit, body och linnebody i gamla ränderna
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10