• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-06-13 17:46:33 följande:
    ja, han borde komma ihåg det
    Butte: VAR HITTADE DU DEN TURKOSA TRÖJAN!!!!!!!!!!!!
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-06-13 17:56:34 följande:
    Jompa- blev det Matador för dig idag? De hade rea på Vildänglar.
    Ehhhh skulle inte tro det med två ungar som bara har skrikit hela dagen.
    Vi måste ta en dag snart och åka in och shoppa på lite rea. Är ni hemma även efter midsommar? Vill även till NK och deras rea.
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-06-13 18:05:13 följande:
    Aj då! låter inte helfestligt direkt... Här är det också surt mellan varven. Det växlar väldigt fort. Nu när han börjat ställa sig upp så är det fullt ös. Får springa och kolla hela tiden så han inte röjer allt. Många bulor blir det.  Vi är hemma ett par veckor efter midsommar (en vecka kommer gäster bor här) sen bär det av uppåt Norrland ett tag. Och kanske neråt också ( jag vill neråt)
    Kanske kan få ihop grillningen och en liten shoppingtur
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-06-13 18:12:23 följande:
    Kanske det. Fast det enda jag vill ha just nu är Villervalla och kanske lite småfolk då
    Ähhh vi kan säkert locka dig med fler grejer.  Vem säljer VV då? Är det Smallkids bara?
  • jompa

Tjejtriss: Så fina tjejerna var. Supersöta alla tre.

• jompa
    Duntoffla skrev 2008-06-13 18:22:42 följande:
    Haha, tror du? Villervalla finns på Små Grodorna (där du köpte regnstället) Sen finns det en liten butik vid Bromma också. Fast jag tror det blir nätet nu.Tjejtriss- vilka fina tjejer i BT! Så lika varann de är.
    Jaja får väl åka själv då och gå i min ensamhet och shoppa .
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-06-13 18:24:51 följande:
    En helt OT-fråga- hur lång tid tog det för era barn från att de reser sig mot saker och förslyttar sig till att de sedan gick? Det tar oftast några månader va? (hur fasen ska det gå? )
    Det kan gå fort oxå, sonen var en sån som spurtade på slutet, då gick det undan. Dottern tar det lite lugnare Hon ställde sig väl upp i feb ungefär och kan nu gå några steg.
  • jompa
    Duntoffla skrev 2008-06-13 18:31:29 följande:
     OK. Ja, det är väl lite olika. Här verkar krypstadiet passera. Tror att N kommer åla tills han går.
    Det trodde vi om sonen oxå men så kom krypandet men snabbt därefter så fick han. Ungefär som att han var tvungen att krypa innan han gick, bara för att.
  • jompa
    Buttelina skrev 2008-06-13 19:13:58 följande:
    av henne som jag sa att du skulle maila... fortfarande inget svar?
    Åhhh snart lägger jag en order i DK.
  • jompa
    Buttelina skrev 2008-06-13 20:04:09 följande:
    visst är den! det är en sån tröja som man inte ser när man kollar runt i ebutikerna, man liksom bara bläddrar förbi, men sen när man ser den irl ...
    Nu har du gjort mig sugen på den
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10