Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Hej hopp! Vad fiin Emilio är i sin NS dress! Jag älskar verkligen den dressen, jackan är så hemskt bra nu på sommaren. Den och Hummel jackan används flitigt här hemma. Har precis lyckats däcka Milo, nu ska jag baka annanaspaj och torka golven. Tjoho! OCH bädda rent i sängen. Phuu. Men hellre det så man kan ta det lite lugnt imorgon på dagen.

Vi ska ha vänner här imorgon, en del har barn och en del inte. Jag trodde vi skulle bli nio, men det var visst elva, jag hade glömt räkna mig o sambon Plus 3 knattar. OOO det blir tufft, men skoj =) Ska grilla, spela kubb och dricka massa gott. Har blandat denna http://www.tasteline.com/default.ns?strItemID=my_docs&lngUserID=63088&view=mydoc_detail&intDocID=1270 och den är faarligt god kan jag säga  

.?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-06-19 21:23:14 följande:
    hehe låter som pia fast med ett l i mitten
    jag läste Pilla haha! Nja, det gillade nog inte jag. Milo skulle ju hetat Mira så det kanske ligger nära till hands

Ja den groggen är farlig, man hinner inte med ochden är sååå god! Eftersom den smakar ingen sprit alls så häller jag alltid i en liter istället för 70 som där står Så min är ännu farligare
  • Tjollabolla

Jag o sambon tog oss ett kvällsdopp i poolen precis. Det var riktigt skönt trots bara 19 grader! Har varit så varmt och kvalmigt här idag...

Åh vad det ska bli kul att hoppa rundor i Malmö på torsdag
    *längtar*

• Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-06-19 22:50:11 följande:
    åh, gud vad mysigt! *längtar till stugan*
    Vilken tid sa vi på torsdag? Blev det kl 14? Måste kolla tåg
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-06-19 22:52:16 följande:
    hmm jag tror det blev det
    Passar perfekt, har ett tåg som är inne halv två! Ska kolla om sambon vill hämta mig, han jobbar ju ändå i Lund...
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2008-06-19 23:00:10 följande:
    ja allt som har med det att göra
    Om vi ska sitta här hela natten ist för att umgås med våra sambos kanske det inte är helt omöjligt imorgon
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10