Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Buttelina skrev 2008-06-23 13:36:25 följande:
    måste bara beklaga mig på matador! De mailade mig förra veckan att jag skulle få tre nya t-shirtar för de som kommit bort för typ 5 veckor sedan. och i mailet skrev han att ena tröjan var slut så han skulle skicka den med lejonen på istället.... ok??? får jag inte själv välja en ersättningströja?jag mailade och frågade att allt jag kunde tänka mig istället var slut i rätt storlek det enda jag kunde tänka mig var en långärmad tröja med elefanter... men att denna var lite dyrare, men att det kanske gick ändå??!! nu fick jag ett betalningskrav på 50kr typ 6dagar senare... hmm är trött på detta nu..
    GUD vad kasst!!!

Godeftermiddag flickor
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla

Å jag måste säga att jag är trött åp Rumba. Först tog det en vecka innan jag fick mina knickers. Sen skulle jag byta, jag skickade tillbaka och dom hade dom i tisdags. Fortfarande inte fått mina byxor! SÅ DRYGT!

• Tjollabolla

Förlåt Rumba! Min post kom NU Förvånad Den brukar ju komma vid tolv! Dom fina fina knickersen var där iaf, kul =). Fast det känns ju inte som sommar iaf....

• Tjollabolla

ÅÅÅÅÅÅÅ NEJ NEJ! Milo välte precis en kaffekopp över sig (kallt kaffe). PÅ dom underbara katvig velourbyxorna. Dom mintfärgade som är våra absoluta favoriter!! *SNYFT* och fina midiapple t-shirten. J****a unge!!

Han har skrikit sen kl. 13 idag för övrigt, då vaknade han och vägrade somna om. Jag tror jag säger upp mig som mamma!

Åh, förlåt att jag vräker av mig, men jag var tvungen

• Tjollabolla

Å där fick jag förklaringen till allt skrik. 38,2. *SUCK* Undrar om han har ont nånstans oxå eftersom han skriker så...

Tack å LOOV att jag ska iväg ikväll o se Sex and the City filmen! Oskyldig

• Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2008-06-23 15:56:33 följande:
    Man får skälla ur sig lite ibland! Hoppas att fläckarna går bort.Själv är jag på ruttet humör och skulle helst vilja att Noel somnade bums så jag kan få slappa och tycka synd om mig själv.
    lillronya skrev 2008-06-23 15:57:33 följande:
    Nä jag tyckte byxorna var ganska normala i stl. Tog 86 till Anjelin och hon är ca 82 lång.
    Är oxå på uruselt humör och Milo hade gääärna fått sova, men han verkar inte alls vilja det, har försökt med välling och allt, han blir bara ännu argare. Jut nu roar han sig med hunden och en ficklampa så nu är han tyst
    Jag har lagt dom ingnuggade i galltvål så nu får dom banne mig ligga där ett tag! Giiivetvid tog jag det sista tvättmedlet för ungefär en timma sen till annan tvätt... Dagen blir bara bättre o bättre Fundersam
  • Tjollabolla

ÅÅ vad goa lillebror å Isabel är! Så mysigt =)

Jaha nu är Milos pappa hemma och han är jätteglad och leker. Hmm. Ska man ta det som en förolämning eller?

• Tjollabolla
    jompa skrev 2008-06-23 18:31:31 följande:
    Jag vet hur det är, så är det här med när pappa kommer jublar barnen men så behöver ju oftast pappa kanske inte vara tråkig och laga mat, tvätta och städa heller.
    Näe eller hur. *fnyyys*

Ja ja nu får han gulla med sin pappa hela kvällen, själv ska jag gulla med Mr Big
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10