Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

SmillaMilla skrev 2008-06-21 20:44:55 följande:
    Nä men den kan kanske vara rolig för anton, han är ju helt fotbollsgalen, leker Zlatan hela dagarna (eller satan som han säger)
    Ja tom. jag tycker ju den är ganska kul Jag kunde tom. träffa den inatt efter allt alkoholintag DÅ är den stor
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    gosmamman skrev 2008-06-21 20:45:28 följande:
    Tjolla- bra ide att ha den som välkomst drink, men då gäller det att gästerna kommer i tid för den ser ju som godast ut när den är "ny upphälld" och det inte har hunnit blanda sig så mycket.Ingen idet att bjuda min syrra på det mao
    Hehe, jag brukar ösa upp allt eftersom dom trillar in. Den är såå god!
  • Tjollabolla

Godmorgon! Bara jag som är uppe tidigt idag? Milo vaknade innan sju och vägrade somna om. Fast han o Pappa ligger i sängen och kollar på TV så jag har redan hunnit med att shoppa lite Blev småfolktröjan från luckylittle me, den gula med hundar å stjärnor! Har ju velat ha bodyn, fast i tröja. Heelst skulle den varit orange, men för 125 kr kan jag ge mig

Åh vi ska åka till Skånes Djurpark idag, men vädret ser ju inte alls lovande ut

• Tjollabolla
    Preggi skrev 2008-06-22 14:08:58 följande:
    Hej!Nu är vi hemma efter midsommarfirande i skärgården. Jättemysigt men så skönt att vara hemma igen... Jättefina bilder i BT som vanligt. Blir alltid så glad när jag tittar in där. Jag har inte orkat läsa tillbaka. Är det nån bra rea? Har ni shoppat nåt kul? Själv slank det ner en småfolk tröja här idag. Jag som skulle spara mig till vår lokala butik startar sin rea imorgon.
    Sööta töser i BT! Jag shoppade en såfolktröja i morse från LLM för 125 kr. *NÖJD*
    belladona skrev 2008-06-22 11:34:50 följande:
    Nu har Tara o jag kikat igenom bildtråden tillsammans   Tara älskar att kolla i den  pekar  flicka   o pojke  hela tiden ocl ler när hon ser sig själv bland alla  andra barnen Tjollabolla  var var det du köpte mega bollen ?
    Den är köpt på BR leksaker!
  • Tjollabolla
    Umkhaled skrev 2008-06-22 19:46:38 följande:
    Tjollabolla så fin Milo var i regnoverallen från Me too. Tycker att den ser jättepraktisk ut. Var har du shoppat den? Jag såg den på sweetfunky men ej rätt stl.
    Jag har köpt min på Trendsales. Dom är små i storlekarna! Milo har 98 (!!!) i sin. En 92 hade suttit perfekt, 98 är ganska stor, men den är ju främst tänkt till hösten så då kommer den bli bra. Han är 83 cm lång och har 86 annars.
  • Tjollabolla
    isold2003 skrev 2008-06-22 20:55:29 följande:
    Godkväll i tråden! Idag har vi fixat och donat i trädgården hela dagen och grillat med kompisar nu ikväll. Vi har haft varmt och skönt med sol hela dagen, verkar som det inte var så i hela Sverige med tanke på Milos klädsel i bildtråden! Så söt han är på hästen, ser härligt glad ut!Ängeln, riktig liten verktygskille, nickarbänk och allt Preggi, härliga bilder på dina töser, de ser alltid så glada ut!SmillaMilla, GRATTIS till stora killen på 5 års dagen! Hopas att han har haft en riktigt mysig dag! Lillasyster söt som vanligt Angelinah, söta Ida, kul att hon är med igen i bildtråden, vi har saknat henne!Weronica, så söt din lille är!! Gaiasuiten passar perfekt i färgerna Belladonna, Tara är jättefin i sina Molokläder GRATTIS!
    Näe, här har det verkligen inte varit varmt och skönt. Det har regnat till o från och nu innan åskade det. Var så kyligt här inne så vi har tänt brasa. Mysigt iaf
  • Tjollabolla

Godmorgon flickor! Kikar in en snabbis. Nån som shoppar? Jag hann fynda en verktygs t-shirt på LLM! Åh vad glad jag blev att den fanns kvar

Milo har sovit i sin lammsuit inatt, gud så söt han är i den. Han ser så bebisaktig ut! Får nog skffa lite suits nu på rean som han kan ha i vinter

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10