Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

nej det är den bärbara med det mobila bredbandet Datorn ligger fortfarande nerpackad i någon låda någonstans i röran...

lillronya skrev 2008-07-16 16:48:08 följande:
    Men datorn är inkopplad iaf! Trevligt att se dej! Jag shoppar inget idag iaf....
  • Zvartaliljan

ja precis Men försöker hålla hårt i shoppingplånkan tills vi ska till gbg nästa vecka...nu blev det ju dock lite extra penningar över då det definitivt inte blir någon lisebergresa som vi planerat *rädd för fallande karuseller*

lillronya skrev 2008-07-16 16:52:01 följande:
    Ja, ja. Men du är här och det är ju det viktigaste.
  • Zvartaliljan

Ja en karusell kollapsade ju så folk flög ut och ner i asfalten...och en del fastklämda. Ingen död (än iaf, men 3 kvar på sjukhus ju) men en massa skadade och man blir ju rädd för att åka då...jag tror nog det är en hel del som drar sig för att åka till liseberg nu.

lillronya skrev 2008-07-16 17:18:47 följande:
    Ja det hade varit nån incident där nu va? Har missat det lite...
  • Zvartaliljan

står i varenda tidning typ. aftonbladet och expressen har bilder o film.

SmillaMilla skrev 2008-07-16 17:28:41 följande:
    oj det har jag missat, mina föräldrar är ju på tågluff i europa så de kan inte skvallra. kanske finns på nätet att läsa?
  • Zvartaliljan

ja precis Jag hade dock sett fram emot liseberg och jag älskar att åka karuseller men absolut inte nu så nära inpå en sån olycka...fast egentligen är det väl precis nu man borde åka dit då de nog skärper säkerheten ett snäpp extra nu och det inte blir så mycket folk där eftersom många blir rädda...men jag vet inte...tror inte jag skulle våga åka heller om vi åkte dit nu...

lillronya skrev 2008-07-16 17:28:44 följande:
    Usch då!Bättre att shoppa upp pengarna!
  • Zvartaliljan

Godmorgon! Värst vilken nostalgitripp i bt det var nu

Lollypops bilder var ju extra roliga då nästan alla kläderna en gång varit Maias Samma blomsuit på hennes nostalgikort som det jag visade på Maia   O Maias fina hästsuit och underbara ulltröjan, de var verkligen favoriter dom där   Det är så mycket roligare o se favoritkläderna på andras barn än att de bara ligger i en låda här hemma...men visst. Ibland ångrar jag ju att jag sålt vissa saker, som kaninsuiten jag sålde för att den var för stor, den hade ju varit lagom nu ju o jag letar febrilt efter en

• Zvartaliljan

jag är vaken Skrattande

nikki2006 skrev 2008-07-17 22:04:18 följande:
    Tänkte sätta mig och prata med mina favorit vänner på nätet men var håller ni hus? Har alla gått och lagt sig????
  • Zvartaliljan

Nej den är på tok för stor för Maia Iaf på bredden

loveliva skrev 2008-07-17 22:12:49 följande:
    Jag är sugen på din regnbågs suit på T Är den för liten till Maia? Tänkte om Melker kan ha den? Han kan ha 92 i Katvigs suits.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10