Vi som shoppar danska barnkläder Del 10
nej det är den bärbara med det mobila bredbandet Datorn ligger fortfarande nerpackad i någon låda någonstans i röran...
nej det är den bärbara med det mobila bredbandet Datorn ligger fortfarande nerpackad i någon låda någonstans i röran...
ja precis Men försöker hålla hårt i shoppingplånkan tills vi ska till gbg nästa vecka...nu blev det ju dock lite extra penningar över då det definitivt inte blir någon lisebergresa som vi planerat *rädd för fallande karuseller*
Ja en karusell kollapsade ju så folk flög ut och ner i asfalten...och en del fastklämda. Ingen död (än iaf, men 3 kvar på sjukhus ju) men en massa skadade och man blir ju rädd för att åka då...jag tror nog det är en hel del som drar sig för att åka till liseberg nu.
står i varenda tidning typ. aftonbladet och expressen har bilder o film.
ja precis Jag hade dock sett fram emot liseberg och jag älskar att åka karuseller men absolut inte nu så nära inpå en sån olycka...fast egentligen är det väl precis nu man borde åka dit då de nog skärper säkerheten ett snäpp extra nu och det inte blir så mycket folk där eftersom många blir rädda...men jag vet inte...tror inte jag skulle våga åka heller om vi åkte dit nu...
Godmorgon! Värst vilken nostalgitripp i bt det var nu
Lollypops bilder var ju extra roliga då nästan alla kläderna en gång varit Maias Samma blomsuit på hennes nostalgikort som det jag visade på Maia
O Maias fina hästsuit och underbara ulltröjan, de var verkligen favoriter dom där
Det är så mycket roligare o se favoritkläderna på andras barn än att de bara ligger i en låda här hemma...men visst. Ibland ångrar jag ju att jag sålt vissa saker, som kaninsuiten jag sålde för att den var för stor, den hade ju varit lagom nu ju o jag letar febrilt efter en
jag är vaken
Nej den är på tok för stor för Maia Iaf på bredden
www.familjeliv.se/Forum-5-178/m34546529.html
in och rösta!
precis