Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Wilma - om de rosa midiapplebyxorna finns i 92 eller 98 då så tänk på mig

Någon som vet hur Molos knickers är i storleken?? Beställde bl.a dessa men de fanns bara i 98 så det fick de bli. Hoppas att de är stora så hon kanske kan ha dom som hellånga byxor först

• Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2008-07-10 10:18:12 följande:
    jaha jag tänkte väl det ja e bara nervös för att beställa utomlands
    jag skulle vilja ha blomklänningarna därifrån men de finns ju inte i 92 98 skulle väl bli tokstort till Maia i dom va??
  • Zvartaliljan
    Buttelina skrev 2008-07-10 10:23:24 följande:
    hmm kanske inte . svåt det där.... hon är väl nästan lika lång som isabel? jag hade tagit 98 till isabel...

hmm...kanske skulle chansa ändå...de kostar ju "bara" ca.380kr där vilket ju är nästan 25% billigare än i Sverige och jag vill verkligen ha de där två...särskilt den grå Räcka ut tungan
    Men är det inte risk för att det blir lite nattlinne över dom då?
    Annars kanske man kan få tillbaka vad man gett iaf på T...åh nu fick jag beslutsångest ju!

vad är det du vill ha där?

• Zvartaliljan
    jompa skrev 2008-07-10 11:12:58 följande:
    www.ziggys.biz/Girls+%282+yrs%25252B%29/Dress...Denna var fin.
    Ja det är ju precis den jag sitter o fundilerar över Men vet inte om jag har råd att beställa därifrån just nu...skulle vilja ha både den och flowerklänningen
  • Zvartaliljan
    Angelinah skrev 2008-07-10 11:12:42 följande:
    Hej på er! Nu är vi hemkomna från Kiruna, allt har gått jättebra.. sorgligt men ändå så fint..Å det va trevligt att träffa alla gamla släktingar, det va ju trots allt 20 år sedan man träffade vissa av dem..Nu vill jag veta...Vilka har kommit med nya Molosar    vill se och e sååå nyfis ju
    Heeej!
    Skönt o vara hemma igen då?
    Kommer inte på något nytt som kommit sen du åkte...poppilopp har fått in lite. Bl.a regnbågen. Jag har beställt linnet
  • Zvartaliljan
    Line80 skrev 2008-07-10 11:25:06 följande:
    fanns inte den i nån annan svensk shop för "fel" pris typ 299.. ?
    jo men minsta när jag hann dit var 110...och det kan ju absolut inte Maia ha hur gärna jag än ville det
  • Zvartaliljan
    Angelinah skrev 2008-07-10 11:25:35 följande:
    Hej på dig Både ja och nej, man hade nog velat stanna en vecka och gjort lite saker åxå egentligen, men skönt ändå att vara hemma i sitt egna.. Härliga bilder på Maia i BT   gillade star wars combon!!
    ja jag var lite tveksam först om den kombon men tyckte sen att det blev rätt fräckt ändå Pojkarna på dagis lär ju absolut bli avundsjuka
  • Zvartaliljan
    Tjejtriss skrev 2008-07-10 13:40:24 följande:
    Japp, från Ziggyz.Nån annan som vill hänga på kanske?
    en grå blomklänning i 98 i så fall men problemet är att jag inte har pengar före den 20e
  • Zvartaliljan

Godkväll! Kikar in mitt i flyttstöket *pust*...har packat o packat konstant i en vecka nu känns det som o ändå tar det aldrig slut...Maias kläder fyllde 5 stora flyttlådor men då var det ju precis alla kläder inkl.vinteroveraller, skor o.s.v...men jag fick mig allt en liten tankeställare Generad
    Mina kläder fyllde liksom bara 3 lådor...o då är ju ett par av mina byxor som 5 par av hennes...Fot i munnnen

Nu ska Maia i alla fall få åka till farmor och farfar i en vecka så mamma får plocka upp o ställa i ordning i nya lägenheten ifred...ska måla om lite också o då vill man ju inte ha en liten klåfingerapa i närheten direkt...men jag kommer sakna henne förbaskat mycket Har inte varit utan henne ens ett par timmar på flera veckor...

Men sen så ska jag köra upp till Göteborg o så ska vi tre ha en härlig semestervecka där tillsammans o bara slappa o ta det lugnt Ska bli så skönt!! En sista-minutensemester då Felipe anmälde om ledigheten idag Chefen blev inte överförtjust direkt....men men
    Självklart ska det då shoppas lite (bl.a ullared längs vägen  ), vilka fler butiker än freshmilk och gula hästen finns det i Göteborg?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10