Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

Lina med Liten skrev 2008-07-11 22:51:42 följande:
    Liljan: Duns & minishop ska du ju kolla in!
    Låter intressant? Adress?? Har de någon rea nu? Eller någon som kanske har molonyheter
  • Zvartaliljan
    Lina med Liten skrev 2008-07-11 22:52:36 följande:
    jisses vad söt Alex är när han sover! Ser ut som en liten kramgoding!
    Håller med! finfina uttersuiten
  • Zvartaliljan
    alex 07 skrev 2008-07-11 22:55:22 följande:
    Tack ;)Var är det superrea nu då? Har ju varit borta jättelänge. Om någon ser Molos space byxor i stl 86 så inboxa mig.........slut överallt ju, typiskt att det nya skulle börja trilla in precis när jag inte hade tillgång till dator
    Eleraff har spacebyxorna i 86. De är bara inte upplockade än (eller var iaf inte det i onsdags när jag var där) men ring imorgon så skickar hon säkert till dig.
  • Zvartaliljan
    lillronya skrev 2008-07-11 22:57:20 följande:
    Låter jobbigt att flytta. Pust!Mysigt ni ska ha det sen iaf.

Ja, jag har aldrig semestrat i Sverige någonstans mer än på Öland (varje sommar sen jag var 7...börjar bli lite tråkigt) så det ska bli skoj o få vara i Göteborg så länge Hoppas nu bara det blir fint väder o inte det här regnblasket som varit nu

Förresten vart är det du bor?? jag har ju flyttat till Karlskrona nu...bodde inte du där i närheten? (kanske står i din pres. förstås...)

• Zvartaliljan
    Lina med Liten skrev 2008-07-11 23:00:19 följande:
    minishop borde fått molo och gula hästen har ju fått. (där jag handlar oftast)Minishop ligger på vallgatan.Duns ligger på prinsgatan. Duns har tyvärr inte molo...
    Antecknat
    Vilka märken har duns då?
    Jag tror jag varit inne på minishop en gång...de säljer väl bugaboo med va? Minns att de hade det i den butiken jag gick in i.
  • Zvartaliljan
    lillronya skrev 2008-07-11 23:07:04 följande:
    Jag bor i Örkelljunga i NV Skåne. Inte jättelångt iaf.Vi semestrar ju alltid i dina hemtrakter vi.
    Ja det är ju fint här med Men shoppingen är desto bätte i göteborg Så nu ska här ut en rejäl omgång på T om jag hinner i veckan....måste ju ha kosing till ullared också
  • Zvartaliljan
    Tjejtriss skrev 2008-07-11 23:06:14 följande:
    Åh, då kan du klämma på duns egna kollektion :)
    Lina med Liten skrev 2008-07-11 23:08:08 följande:
    Ja de har de! Då lär du ju hitta dit igen iaf duns har bla småfolk o nanoou. (o plastisock o lite annat smått o gott)
    Lina med Liten skrev 2008-07-11 23:08:45 följande:
    Deras rädisor är ju såååå söta
    Låter absolut intressant! Roligt med nya märken
  • Zvartaliljan
    lillronya skrev 2008-07-11 23:14:26 följande:
    Jag skulle också behöva sälja lite på T för att finansiera nya köp.Frågade mannen idag vilka suits jag ska sälja för att kunna köpa andra. Svaret blev: Måste du sälja de då? De är ju så fina och bra allihopa. Bra man jag har ibland!
    Låter bra det F avskyr alla "plottriga prints" och "skrikiga hemska färger" som Maias kläder har. Han gillar mer enfärgade plagg och med något enstaka tryck...brunt, orange och lila verkar vara de enda färgerna han gillar. Och gärna lite puttinuttiga söta klänningar som jag tycker är urk
  • Zvartaliljan

Nej nu säger jag godnatt...varit uppe sen 5 och lär få stiga upp samma tid imorgon så kudden skriker efter mig nu!!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10