Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

lillronya skrev 2008-07-22 10:28:03 följande:
    Alltså det grårandiga med blå kant är inte alls lika snyggt på rackamajas bilder som på est.Undrar vilka som stämmer?Angelinah, du beställde de va? Isf måste jag få se bild!
    Jupp.. dom tog jag, å jag tror dom e ursnygga!!! Såå härligt burriga färger  dom kommer säkert i morrn, så får du se bild
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2008-07-22 10:29:42 följande:
    Alltså är det NÅN som vet vad jag kan matcha Molos grönrutiga byxor med? DOm som kom i våras alltså. Dom är i stort sett oanvända och jag tycker dom är så fina, men har inget att ha till... Hjälp tack!
    Vårens gröna stars? Passar inte dom till?

Jag har ju sålt min suit i dom rutorna, annars hade jag kunnat spana lite i vardråben
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2008-07-22 10:31:34 följande:
    Spännande!!
    Dom ÄR fina, grafitgrå och brun=supernice
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2008-07-22 10:35:15 följande:
    Jag tror dej! Måste bara se bilder först!
    Ok då rå
  • RååSa BuBBlan
    Mosen08 skrev 2008-07-22 10:47:15 följande:
    Du som har köpt den orangerandiga suiten, tycker du att den är normal i storleken?
    Ja, det tycker jag nog.. Har samma strlk på den och tex knappsuiten o dom sitter likadant på Ida båda två
  • RååSa BuBBlan

Hellu i tråden

Hoppas det nåt?

Ska nog ta och beställa lite planeter nu minsann tror jag, Duntofflas N va sååå fin i dom idag    *tack för en trevlig dag tofflan*

• RååSa BuBBlan
    gosmamman skrev 2008-07-22 20:18:36 följande:
    Haha, hur jag har det på hopping fronten är du ju uppdatera om . Fick hem en katvig dyna till vagnen igår o den är med i BT.
    I know    sketasnygg dyna btw!!! Hoppas min ger bra betalt på T nu   *snygga katvig*
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2008-07-22 20:18:39 följande:
    Det var mumsigt. Stek bara lök, vitlök och kantareller. I med lite nyttig grädde (ja, jag går på diet men vad fasen fett blir man inte fet av ) och lite buljong. Salt och peppar.Sen kokar jag pasta och blandar allt. Har man lite parmesan är det gott att riva lite över.
    Å gud va de låter gott Räcka ut tungan  du kanske kunde öppna lite lunch restaurang du, typ nära en dk barnklädes butik??
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2008-07-22 20:22:31 följande:
    Halloj!Tack själv för en trevlig dag!Visst är den mkt finare i verkligheten? Blir det suit eller body och bralls?
    Urfiiiin!!! Velar mellan suit och body/byxa    suit e ju himlans mysit o där ingår ju tröja o byxa.. men body e ju body liksom    *svårt*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10