Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-11 17:09:26 följande:
    nej men säääääg inte så Butte - jag som e såå svag för turkost! Du skapar mer begär hos mig  
    den är skitfin! jag gillade den inte alls på bild när jag först såg den, men när jag såg byxorna på ajabaja, så tyckte jag att dom var riktigt läckra. härlig mörkturkos och klar orange
  • Buttelina
    jompa skrev 2008-06-11 15:51:56 följande:
    Nä det är så typiskt, hittar inte den heller nån annanstans Inget tips?
    nä tyvärr... min är köpt på lillaw.. kanske maila dom?
  • Buttelina
    Preggi skrev 2008-06-11 17:33:50 följande:
    Tack! Det var du som inspirerade mig till elefant tshirten efter att ha sett den underbara bilden på Isabel. Men jag hittar inte shortsen nånstans. Har du sett dom i 92 el 86 nånstans?
    jaså, tack roligt att inspirera maila ajabaja, dom hade småfolkshortsen

Jompa: vad stor svärdfisktröjan var jämfört med dom andra... vilken har du som är på väg hem??
  • Buttelina
    Preggi skrev 2008-06-11 18:52:29 följande:
    Tack! lillronya, Emilio var verkligen såååå himla fin i katvig suiten!
    håller med! emilio var helt underbar i den suiten
  • Buttelina
    Fantastiska Skatt skrev 2008-06-11 19:16:52 följande:
    Det är bra Tjolla vi behöver lite pepping,  börjar känna att jag köpt på mig fö rmkt sommarkläder - behöver nog mer långt men tunnt Men idag har vi iaf fått användning både av Kik Kid dressen, underbara villervallas långärmat å byxor +mössa samt Molo lurven   Galet va kyligt det har varit *hutttrar*Verkar ff vara lugnt här?!Butte --- har du börjat smälta att ni är stugägare nu??
    nä, jag fattar det inte riktigt än
    Emmsan skrev 2008-06-11 19:20:08 följande:
    smakråd.. tänkte köpa lite fler småfolk t shirts till grabbarna o vill gärna matcha med lillebror...ska jag ta med många bilar eller grodorna??=) dessa var de som fanns som både body o tröjor
    grodorna! skoj med olika färger men samma mönster
  • Buttelina
    Emmsan skrev 2008-06-11 19:29:09 följande:
    åhh glömde ju... body eller bodysuit till den lille??? ska helst användas nu på sommaren ju men båda e långärmade
    jag tycker bodysuit
  • Buttelina
    Infinite Joy skrev 2008-06-11 19:50:02 följande:
    Tack, jag lyckades!
    OJ vad du shoppat Förvånad massa fint
  • Buttelina
    Nika skrev 2008-06-11 20:04:02 följande:
    Idag kom min äppelklänning från småfolk. Jättefina starka färger IRL. (har lagt en bild i mitt bilgalleri om ni vill se)Men den var mkt större än apor tröjan trots att jag tog samma storlek. Tror ni att det beror på trycket? Äppelklänningen har ju sitt tryck ovanpå tyget...då kanske det måste sitta lite lösare för att trycket inte ska spricka? Är det så med barntröjorna också?NU vill jag ha den beiga miniapple klänningen med lila kant...är det samma tryck som midiapple?...frågan är om jag ska ta en mindre storlek i så fall...
    gud vad fiiiin du var i dom! jättesnyggt!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10