Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder Del 10

jompa --- Kaptenen, vad heter butiken egentligen, för det är en förkortning va? och vart ligger den? Har den bra Molo utbud? Misstänker att den och Matador i Solna är närmst om man utgår från Täby va? Gucce iof oxå, men lite trist utbud ...

Hundra frågor

• Fantastiska Skatt
    jojoa75 skrev 2008-08-19 09:49:38 följande:
    Vassego så lite så Mår skatten bra nu? Visst låter det attans hurtigt Att fixa med sånt på natten.. Sen att jag ska sova hela dan efter jag varit hos doktorn nu, det behöver vi ju inte prata högt om Ojoj, tiden går.. måste dra till doktoren o sitta i deras roooooliga väntrum
    Inte är du sjuk hoppas jag?!
    Ärsch, sova på dagen räknas inte Oliwer mår bra nu tack! Äter pencellin iof men har gjort en vecka så han är sig själv igen
  • Fantastiska Skatt
    jompa skrev 2008-08-19 09:50:47 följande:
    Kapten Kaos och Prinsessan, vid Alviks torg.Sen har du ju Sweetfunky i Täby och Enzo Kids. Tycker utbudet är så varierande, beror ju helt på vad man är ute efter.
    AH, ligger dom i Täby?! TACK :-P Nu blir det genast lite lättare att bara råka snubbla förbi ju
  • Fantastiska Skatt

Lina med Liten skrev 2008-08-19 11:41:52 följande:

Hej! Provar att skriva en rad... Igår kom jag in men kunde inte skriva. Är det bara mitt FL som strular så jag blir knäpp??Har knappt kunnat använda det på 5-6 dagar... Har lust o avregga mig i ren protest *morrar ilsket*
    Heeeeeej

Nä'ru det verkar strula för de flesta, jag har haft problem jag vet inte hur länge

Allt bra med dig och Thea?
  • Fantastiska Skatt
    Tjollabolla skrev 2008-08-19 12:25:29 följande:
    Ja det gör man... Jag tycker bara det är så fult gjort. Hon kunde sagt när hon erbjöd mig jobbet att jag bara skulle vara nån vikare när dom andra vill vara ledig. Jag blev trots allt erbjuden 2 andra jobb och det känns riktigt pissigt att man valde fel...
    Usch, jag känner med dig!! Riktigt fult gjort av henne, ber henne lösa en em så får du en extra ist - schysst... Håller tummarna at du hittar ett annat snart om chefern fortsätter vara oresonligt!

Ängeln --- men luuugn, snälla människor! Han ser väl inte det minsta girly ut i dagens outfit, jättefin och unisex tycker jag iaf. Du får ha en bunt med visitkort till er lokala optiker och ge dom nästa gång du får kommentaren

Nu måste jag pysa, höres senare om FL nu fortsätter fungera!
  • Fantastiska Skatt
    Duntoffla skrev 2008-08-19 20:23:33 följande:
    Denna ninjade jag hem *lööve*www.tradera.com/auction/auction.aspx min auktion men snart mitt plagg
    HUR kunde jag missa dom Men GRATTIS

Nu sover Skatten äntligen så sött och jag behöver hjälp med vad jag ska shoppa Mycket man skulle vilja ha både av Molo och NS men kan inte köpa allt samtidigt. Så vad är absolut måste? Lite härliga stars, ränder och planeter skulle sitta fint men finns spacetröjan ngnstans utan randiga ärmar bortsett från rackamaja? Slut i stl..
  • Fantastiska Skatt
    Tjollabolla skrev 2008-08-19 21:07:50 följande:
    Ja det är ju skönt... Min sambo jobbar ju 10 mil härifrån så det är ju jag som både får hämta och lämna. Men som dom laggt mitt schema så känns det som långa dagar ändå, även om jag bara jobbar 70%. Helt sjukt!
    Jag blir ledsen i hjärtat Hoppas det löser sig på bästa sätt!! *krama*
  • Fantastiska Skatt
    jompa skrev 2008-08-19 21:22:35 följande:
    God kväll tjejerTillbaka efter middag ute med mannen då vi firar ettårig bröllopsdag idag Vad händer här, shoppar ni nåt.Fina barn i BT som vanligt.Tofflan: Gud så fint det blev med cirkus och Katvig.
    Grattis!!
  • Fantastiska Skatt

Ingen som vet om Molos tröja m planeter utan randiga ärmar finns ngnstan si 92?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder Del 10