-
Go natt sov gott!!isold2003 skrev 2008-08-16 22:59:32 följande:Nu måste jag hoppa i säng. Godnatt och shoppa väl!
-
Ja han har blivit undersökt av barnläk. men han begrep inte så mkt mer än vi verkar det som ... Blivit undersökt och tagit prover men visar inget så vi ska vara obsevanta med febern - vad det nu innerbär .. på vad lixom?Duntoffla skrev 2008-08-16 23:07:12 följande:Men gud! Jag skulle också vara dönervös. Har ni varit inne och tagit prover eller fått träffa en läkare? Låter ju jättekonstigt. Lilla Skatten då
-
Tack för omtanke ni underbara, det värmer
Nu ska jag smyga ut igen - man vet aldrig hur natten blir...
Ha det gott och sov sött! -
Hej på er
Stämmer in i gnället över fl ... SÅ irriterande!
Underbara kids i bt som vanligt!!
Tofflan -- gosiga gosiga N i byrån, jag smälter vad söööööt han är
Tjolla --- Sötnöten verkar ha haft en bra första dag på dagis! Kan lär trivas som fisken i vattnet ska du se, massa bus och lek med kompisar som oftast e roligare än gamla tråkiga föräldrarna(det är ungefär så jag översätter Oliwers reaktion
)
Butte --- fina sötfisarna i Molo och lindex! Vad har du för stl på byxorna till bia? Verkar vara sköna dagisbralls till hösten.
jompa --- ang NS lurven så är väl det inte en windstopper som det var tänkt innan utan bara polyester foder med endast visst vindskydd men tycker du att den verkar vara bra vintät? kanske ska satsa på en sådan isf....?
tjejtriss --- Grattis till T avsluten (och morgonens kommande avslut) DÄR blev det klirr i kassanVad står på önskelistan nu då?!
-
Japp, han gick ju ett tag i våras/tidig sommar men har haft han hemma sedan midsommar men idag var första dagen han var tillbaka, hälsade på lite i fredags baraTjollabolla skrev 2008-08-18 21:59:56 följande:Haha, ja det är nog så dom tänker. Ska bli kul o se vad han gör första dagen jag lämnar honom där Har Oliwer oxå börjat nu?
Tja, det tog ett par dagar för Oliwer iaf innan han kopplade att han faktisgt blev lämnad och protesterade när man gick och sedan gick det snabbt över. Milo ska väl inte gå så långa dagar heller eller hur var det? Då blir det ju mest roligt och inte så mycket saknad -
ååh, den är så fin *undra om man kan krympa Skatten i tumlaren eller så*Smultronhjärta skrev 2008-08-18 22:07:58 följande:Åh en gul lurvoverall www.tradera.com/Ny_oanvand_overall_fran_Molo_...
-
hej hej heeeejButtelina skrev 2008-08-18 22:11:57 följande:hej gumstack jag har strl 92 till honom... de är mindre än vanliga randiga.
Ah, och visst är det bra muddar oxå? har klämt på dem men kollade inte så noga - tyckte de va lite tjejjiga då *dumma jag* -
Butte , Jen80 , Tjolla (oj vad reaktioner jag fick hihi
)
Ja jag vet, dumma jag som inte köpte dom innan. Men tyckte faktsgt de va lite girly till Oliwer men efter att sett alla era fina grabbar i BT har jag ändrat uppfattning
Har ni andra oxå gått upp i stl som Butte?? -
Jag håller med dig helt! Jag blev idiot förklarad här i "byn" för att jag inte ens ställt Oliwer i dagiskö i våras - men du har ju RÄTT till dagis 15h/v , det är SÅ skönt att ha xx på dagis, jag blir tokig att dom hemma osv osv. Men jag ser det inte som en rättighet, snarare som en skyldighet för att jag måste ha en plats när jag börjar jobbaTjollabolla skrev 2008-08-19 09:13:35 följande:Godmorgon! Snart dagis dax igen här. Har fortfarande ångest, men Milo tyckte ju det var hur kul som helst där. Fast jag hade ändå hellre haft honom hemma... Alla andra Mammor som skolade in tyckte dte var sååå skönt, för deras barn var såååå vilda nu. Joo det är ju Milo med, men man får ju leka med dom liksom..
Har lixom inte skaffat honom för att lämna bort när jag själv e hemma, man får leka, gå till öf osv men men....
jojoa --- shit va du e duktig då
Tack för förklaringen ang febern! Läste det men blev utslängd så kunde inte svara (ovanligt på fl just nu va?)
Novjenny --- hmm, svamp? Intressant -
loveliva skrev 2008-08-19 09:23:10 följande:Lämnat Melker på dagis nu...han var jätte ledsen när jag gick Ussh, så tråkigt att lämna då, han sa hela vägen till dagis "inte va dagis". Mammasamvetet är inte kul just nuMen då
Jag skulle absolut ta 80!Min Hilda är 66 cm och jag ska köpa stl 80 till henneÅh det gör ju så ont i mammahjärtat att gå ifrån dagis och lämna ledset barn
Ring du dit kanske så får du säkert höra att han leker och har roligt så känns fm mycket lättare!
När det har hänt här med Oliwer så har faktisgt personalen ringt upp mig "vill bara säga att han leker och är glad nu så du slipper tänka på det" och det brukar ta 5min typ efter jag lämnat - gulle dom